Pas mus jau yra susikaupę dokumentų, kuriems yra daugiau nei 10 metų, o jų archyvavimo laikas yra 10 metų. kaip ir tokius dokumentus galėtume naikinti. gal kam teko susidurti su pasenusių dokumentų naikinimo procedūromis? kaip visa tai atlikti teisingai, kad jokia institucija neprisikabintų.
Laba diena,
Ką daryti, jei nerandu DU kortelių už 1979-1980m? Turiu jau atleistam darbuotojui parašyti pažymą ir nerandu... O prieš tai dirbusi administratorė išvykusi užsienin ir niekas nieko nežino, Kaip pasielgti?
Ar direktorius turi rašyti įsakymą dėl senų buhalterinių dokumentų sunaikinimo? Ar įsakyme reikia išvardinti, kokius dokumentus naikinsime? Ar užtenka, kad jie bus išvardinti "Dokumentų naikinimo akte"?
Tai reikia sudaryti sunaikinimo akta? Gal turite koki pavyzdi?
Sunaikinti.
Pasakykite prašau, o kur dėti tuos dokumentus ( sąskaitas-faktūras, KIO, KPO, sutartys su tiekėjais ir t.t. ), kuriems virš 10 metų? Žinau, kad reikia saugoti 10 metų, susijė su darbo užmokesčiu-50 metų. O dokumentų yra net nuo 1988 metų?
Šiaip visi fin.dokumentai saugomi 10 metų, bet yra ir tokių, kurie saugomi 3-5 metus. O 75 m. terminas jau sutrumpintas iki 50 m. Atidžiai pastudijuokit dokumentų saugojimo rodyklę:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=394402&p_query=&p_tr2=
Sakykit,kur rasti kiek metų ką reikia saugoti?Žinau,kad kas surista su DU reikia saugoti 75 metus
Yra įstatymas kuris reglamentuoja dokumentų archyvavimą. Paieškokite ir ten parašyta, kokius apyrašus privalo sudaryti UAB, VšĮ,IĮ ir t.t...