Na čia jau priklauso nuo įmonės.
Bet nemanau, kad šitas reikalas turėtų kristi ant buhalterio pečių.
Manau, kad kiekvienas protingas darbuotojas, kuris "gaudosi" dokumentuose, vadovo pavedimu gali paruošti kažkokią tai tvarką ar taisykles. 🙂
Sveiki. Kolegos, kaip su Duomenų apsauga? Ar jau darėte ką? Mane tai domina tik, ką darote su vidaus duomenų apsaugos įforminimu, nes šiaip su fiziniais asmenimis nedirbame. Tiesiog nežinau, nuo ko pradėti. Pasidalinkite savo samprotavimais, prašau.
Mane taip pat domina. Čia naujas įstatymas galioja įmonėms kurios turi "reikalų" su fiziniais asmenim (pirkėjais). Ar, ir su įmonės darbuotojais? Gal turite, ir galite numesti linką su info.? Nes mūsų įmonė teikia produkciją ir paslaugas tik juridam.
Domina ir mane.
Ar buhalteris privalo paruošti (sutvarkyti) reikiamus dokumentus dėl duomenų apsaugos.
Manau, kad paruošti šiuos dokumentus turi tas asmuo, kuris atsakingas už įmonės dokumentaciją.
Juk mažose įmonėse nėra atsakingo asmens už įmonės dokumentaciją,dažniausiai viską tvarko viską buhalteris,negi vėl viskas ant buhalterio pečių
Na čia jau priklauso nuo įmonės.
Bet nemanau, kad šitas reikalas turėtų kristi ant buhalterio pečių.
Manau, kad kiekvienas protingas darbuotojas, kuris "gaudosi" dokumentuose, vadovo pavedimu gali paruošti kažkokią tai tvarką ar taisykles. 🙂
Sveiki. Kolegos, kaip su Duomenų apsauga? Ar jau darėte ką? Mane tai domina tik, ką darote su vidaus duomenų apsaugos įforminimu, nes šiaip su fiziniais asmenimis nedirbame. Tiesiog nežinau, nuo ko pradėti. Pasidalinkite savo samprotavimais, prašau.
Ir mane domina šitas klausimas
Mane taip pat domina. Čia naujas įstatymas galioja įmonėms kurios turi "reikalų" su fiziniais asmenim (pirkėjais). Ar, ir su įmonės darbuotojais? Gal turite, ir galite numesti linką su info.? Nes mūsų įmonė teikia produkciją ir paslaugas tik juridam.
?