Skaitau,skaitau apie tą asmens duomenų apsaugą ir nežinau, nuo ko pradėti. Ar jūsų įmonėse patys tai darote (darysite), ar samdotės kokią firmą? Gal pasidalinsite savo žiniomis ir ką nors patarsite, kaip tai įforminti? Ačiū.
Skaitau,skaitau apie tą asmens duomenų apsaugą ir nežinau, nuo ko pradėti. Ar jūsų įmonėse patys tai darote (darysite), ar samdotės kokią firmą? Gal pasidalinsite savo žiniomis ir ką nors patarsite, kaip tai įforminti? Ačiū.
Tam darbui reikia teisininko, reikia suprast įstatymus, suvokt esmę, ko norima iš tų reikalavimų. Mums pasiūlė savo paslaugas, tai tuo ir pasinaudosim. Tikrai nesiruošiu šalia buhalterijos dar ir teisę studijuot... Tegul darbą atlieka profesionalai
O gal kas zinote ar asmens kodu naudojimas kai sudaroma sutartis su fiziniu asmeniu,kai fizinis asmuo grazina prekes ir kitais atvejais yra galimas ar reikia kokio sutikimo prasyti del duomenu naudojimo nuo 05.25? nes skaitau ir gilus miskas man tas reglamentas,daug neaiskumu
Ir man aktualu. Taip pat gal kas žinote kaip yra rašant sąskaitas fiziniams asmenims, sąskaitoje reikia nurodyti fizinio asmens rekvizitus (vardą, pavardę, gyvenamąją vietą ir t.t.), ar reikia politikoje apsirašyti kokius duomenis naudosime rašant sąskaitas ar reikia fizinių asmenų sutikimų?
Sveiki. Ar kas nors konkrečiai darėte ką nors dėl asmens apsaugos? Turiu omeny, kad nežinau nuo ko pradėti? Mes dirbame su įmonėmis, klientų-fizinių asmenų neturime, bet ką ir kaip forminate dėl savo darbuotojų asmens duomenų apsaugos. Gal "užvesite ant kelio"? Nežinau, nuo ko pradėti.
Labai ačiū, jei kas pasidalins žiniomis.
Ir man aktualu. Taip pat gal kas žinote kaip yra rašant sąskaitas fiziniams asmenims, sąskaitoje reikia nurodyti fizinio asmens rekvizitus (vardą, pavardę, gyvenamąją vietą ir t.t.), ar reikia politikoje apsirašyti kokius duomenis naudosime rašant sąskaitas ar reikia fizinių asmenų sutikimų?
Kokie duomenys turi būti PVM sf, reglamentuoja PVM įstatymas, jei daugiau duomenų neprašote, tai viskas gerai, jokių sutikimų nereikia, jei tuos duomenis dar norėsite kažkur naudoti, sakykim jiems žinutes siųsti reklamines ar kitką, tada prašykit sutikimo. Jūsų užduotis saugoti savo kompus, dokumentus nuo įsilaužėlių, kad apsaugoti duomenis.
Sveiki. Sakykite, ką darote, kokį dokumentą ruošiate, jei jokie kitų asmenų duomenys nenaudojami, bet,manau,reikia kažkokio įstatymo ar dar kažko, reglamentuojančio įmonės darbuotojų asmens duomenų apsaugą. Gal kas pasidalins mintimis? O gal kas jau viską padarė ir gali pasufleruoti, nuo ko pradėti? Ačiū.
Kokiu pagrindu darbdavys mano duomenis atsisako panaikinti po mano išėjimo iš darbo?
Juk dabar bet kokiu momentu aš turiu teisę prašyti panaikinti mano duomenis. Tą ir padariau išeidamas iš darbo. Bet darbdavys pasakė, kad juos saugos 50 metų.
Ir man įdomu. Gal kas pasidalins savo žiniomis?
Skaitau,skaitau apie tą asmens duomenų apsaugą ir nežinau, nuo ko pradėti. Ar jūsų įmonėse patys tai darote (darysite), ar samdotės kokią firmą? Gal pasidalinsite savo žiniomis ir ką nors patarsite, kaip tai įforminti? Ačiū.
Tam darbui reikia teisininko, reikia suprast įstatymus, suvokt esmę, ko norima iš tų reikalavimų. Mums pasiūlė savo paslaugas, tai tuo ir pasinaudosim. Tikrai nesiruošiu šalia buhalterijos dar ir teisę studijuot... Tegul darbą atlieka profesionalai
O gal kas zinote ar asmens kodu naudojimas kai sudaroma sutartis su fiziniu asmeniu,kai fizinis asmuo grazina prekes ir kitais atvejais yra galimas ar reikia kokio sutikimo prasyti del duomenu naudojimo nuo 05.25? nes skaitau ir gilus miskas man tas reglamentas,daug neaiskumu
Ir man aktualu. Taip pat gal kas žinote kaip yra rašant sąskaitas fiziniams asmenims, sąskaitoje reikia nurodyti fizinio asmens rekvizitus (vardą, pavardę, gyvenamąją vietą ir t.t.), ar reikia politikoje apsirašyti kokius duomenis naudosime rašant sąskaitas ar reikia fizinių asmenų sutikimų?
Sveiki. Ar kas nors konkrečiai darėte ką nors dėl asmens apsaugos? Turiu omeny, kad nežinau nuo ko pradėti? Mes dirbame su įmonėmis, klientų-fizinių asmenų neturime, bet ką ir kaip forminate dėl savo darbuotojų asmens duomenų apsaugos. Gal "užvesite ant kelio"? Nežinau, nuo ko pradėti.
Labai ačiū, jei kas pasidalins žiniomis.
Kokie duomenys turi būti PVM sf, reglamentuoja PVM įstatymas, jei daugiau duomenų neprašote, tai viskas gerai, jokių sutikimų nereikia, jei tuos duomenis dar norėsite kažkur naudoti, sakykim jiems žinutes siųsti reklamines ar kitką, tada prašykit sutikimo. Jūsų užduotis saugoti savo kompus, dokumentus nuo įsilaužėlių, kad apsaugoti duomenis.
Sveiki. Sakykite, ką darote, kokį dokumentą ruošiate, jei jokie kitų asmenų duomenys nenaudojami, bet,manau,reikia kažkokio įstatymo ar dar kažko, reglamentuojančio įmonės darbuotojų asmens duomenų apsaugą. Gal kas pasidalins mintimis? O gal kas jau viską padarė ir gali pasufleruoti, nuo ko pradėti? Ačiū.
Atsiprašau, žinoma, ne įstatymo, o įsakymo...
Kokiu pagrindu darbdavys mano duomenis atsisako panaikinti po mano išėjimo iš darbo?
Juk dabar bet kokiu momentu aš turiu teisę prašyti panaikinti mano duomenis. Tą ir padariau išeidamas iš darbo. Bet darbdavys pasakė, kad juos saugos 50 metų.