Bet tai prieštarauja asmens duomenu apsaugai. Aš turiu teisę savo duomenis paprašyt ištrint. Teks kreiptis dėl savo teisės. Atsiprašau, telefone ne visa lietuviška abėcėlė.
Turite teisę paprašyti ištrinti tuos duomenis, kurių pagal įstatymą darbdavys neprivalo kaupti, saugoti ar archyvuoti.
Ar skaitėte reglamentą?
Remiantis tuo, kad asmens bylos saugomos 50 m. pagal archyvavimo reikalavimus 🙂
Bet tai prieštarauja asmens duomenu apsaugai. Aš turiu teisę savo duomenis paprašyt ištrint. Teks kreiptis dėl savo teisės. Atsiprašau, telefone ne visa lietuviška abėcėlė.
Kokiu pagrindu darbdavys mano duomenis atsisako panaikinti po mano išėjimo iš darbo?
Juk dabar bet kokiu momentu aš turiu teisę prašyti panaikinti mano duomenis. Tą ir padariau išeidamas iš darbo. Bet darbdavys pasakė, kad juos saugos 50 metų.
Remiantis tuo, kad asmens bylos saugomos 50 m. pagal archyvavimo reikalavimus 🙂
Kokiu pagrindu darbdavys mano duomenis atsisako panaikinti po mano išėjimo iš darbo?
Juk dabar bet kokiu momentu aš turiu teisę prašyti panaikinti mano duomenis. Tą ir padariau išeidamas iš darbo. Bet darbdavys pasakė, kad juos saugos 50 metų.
Sveiki. Sakykite, ką darote, kokį dokumentą ruošiate, jei jokie kitų asmenų duomenys nenaudojami, bet,manau,reikia kažkokio įstatymo ar dar kažko, reglamentuojančio įmonės darbuotojų asmens duomenų apsaugą. Gal kas pasidalins mintimis? O gal kas jau viską padarė ir gali pasufleruoti, nuo ko pradėti? Ačiū.
Ir man aktualu. Taip pat gal kas žinote kaip yra rašant sąskaitas fiziniams asmenims, sąskaitoje reikia nurodyti fizinio asmens rekvizitus (vardą, pavardę, gyvenamąją vietą ir t.t.), ar reikia politikoje apsirašyti kokius duomenis naudosime rašant sąskaitas ar reikia fizinių asmenų sutikimų?
Kokie duomenys turi būti PVM sf, reglamentuoja PVM įstatymas, jei daugiau duomenų neprašote, tai viskas gerai, jokių sutikimų nereikia, jei tuos duomenis dar norėsite kažkur naudoti, sakykim jiems žinutes siųsti reklamines ar kitką, tada prašykit sutikimo. Jūsų užduotis saugoti savo kompus, dokumentus nuo įsilaužėlių, kad apsaugoti duomenis.
Sveiki. Ar kas nors konkrečiai darėte ką nors dėl asmens apsaugos? Turiu omeny, kad nežinau nuo ko pradėti? Mes dirbame su įmonėmis, klientų-fizinių asmenų neturime, bet ką ir kaip forminate dėl savo darbuotojų asmens duomenų apsaugos. Gal "užvesite ant kelio"? Nežinau, nuo ko pradėti.
Labai ačiū, jei kas pasidalins žiniomis.
Ir man aktualu. Taip pat gal kas žinote kaip yra rašant sąskaitas fiziniams asmenims, sąskaitoje reikia nurodyti fizinio asmens rekvizitus (vardą, pavardę, gyvenamąją vietą ir t.t.), ar reikia politikoje apsirašyti kokius duomenis naudosime rašant sąskaitas ar reikia fizinių asmenų sutikimų?
O gal kas zinote ar asmens kodu naudojimas kai sudaroma sutartis su fiziniu asmeniu,kai fizinis asmuo grazina prekes ir kitais atvejais yra galimas ar reikia kokio sutikimo prasyti del duomenu naudojimo nuo 05.25? nes skaitau ir gilus miskas man tas reglamentas,daug neaiskumu
Turite teisę paprašyti ištrinti tuos duomenis, kurių pagal įstatymą darbdavys neprivalo kaupti, saugoti ar archyvuoti.
Ar skaitėte reglamentą?
Bet tai prieštarauja asmens duomenu apsaugai. Aš turiu teisę savo duomenis paprašyt ištrint. Teks kreiptis dėl savo teisės. Atsiprašau, telefone ne visa lietuviška abėcėlė.
Juk dabar bet kokiu momentu aš turiu teisę prašyti panaikinti mano duomenis. Tą ir padariau išeidamas iš darbo. Bet darbdavys pasakė, kad juos saugos 50 metų.
Remiantis tuo, kad asmens bylos saugomos 50 m. pagal archyvavimo reikalavimus 🙂
Kokiu pagrindu darbdavys mano duomenis atsisako panaikinti po mano išėjimo iš darbo?
Juk dabar bet kokiu momentu aš turiu teisę prašyti panaikinti mano duomenis. Tą ir padariau išeidamas iš darbo. Bet darbdavys pasakė, kad juos saugos 50 metų.
Atsiprašau, žinoma, ne įstatymo, o įsakymo...
Sveiki. Sakykite, ką darote, kokį dokumentą ruošiate, jei jokie kitų asmenų duomenys nenaudojami, bet,manau,reikia kažkokio įstatymo ar dar kažko, reglamentuojančio įmonės darbuotojų asmens duomenų apsaugą. Gal kas pasidalins mintimis? O gal kas jau viską padarė ir gali pasufleruoti, nuo ko pradėti? Ačiū.
Kokie duomenys turi būti PVM sf, reglamentuoja PVM įstatymas, jei daugiau duomenų neprašote, tai viskas gerai, jokių sutikimų nereikia, jei tuos duomenis dar norėsite kažkur naudoti, sakykim jiems žinutes siųsti reklamines ar kitką, tada prašykit sutikimo. Jūsų užduotis saugoti savo kompus, dokumentus nuo įsilaužėlių, kad apsaugoti duomenis.
Sveiki. Ar kas nors konkrečiai darėte ką nors dėl asmens apsaugos? Turiu omeny, kad nežinau nuo ko pradėti? Mes dirbame su įmonėmis, klientų-fizinių asmenų neturime, bet ką ir kaip forminate dėl savo darbuotojų asmens duomenų apsaugos. Gal "užvesite ant kelio"? Nežinau, nuo ko pradėti.
Labai ačiū, jei kas pasidalins žiniomis.
Ir man aktualu. Taip pat gal kas žinote kaip yra rašant sąskaitas fiziniams asmenims, sąskaitoje reikia nurodyti fizinio asmens rekvizitus (vardą, pavardę, gyvenamąją vietą ir t.t.), ar reikia politikoje apsirašyti kokius duomenis naudosime rašant sąskaitas ar reikia fizinių asmenų sutikimų?
O gal kas zinote ar asmens kodu naudojimas kai sudaroma sutartis su fiziniu asmeniu,kai fizinis asmuo grazina prekes ir kitais atvejais yra galimas ar reikia kokio sutikimo prasyti del duomenu naudojimo nuo 05.25? nes skaitau ir gilus miskas man tas reglamentas,daug neaiskumu