labas rytas,
noriu pasitarti:)
gavau darbo pasiūlymą, nauja įsteigta įmonė, darbuotojų bus 4-5, įmonė teiks paslaugas(montavimo paslaugos), išrašomų sąskaitų iki 10, gaunamų iki 50, sodra, vmi,personalas, visi administraciniai darbai. Darbo bus iš pat pradžių,kadangi darbuotojai ir darbai bus perkelti iš kitos įmonės. Koks galėtų būti realus atlygis už tokį darbą į rankas?labai laukiu jūsų patarimo
noriu pasitarti:)
gavau darbo pasiūlymą, nauja įsteigta įmonė, darbuotojų bus 4-5, įmonė teiks paslaugas(montavimo paslaugos), išrašomų sąskaitų iki 10, gaunamų iki 50, sodra, vmi,personalas, visi administraciniai darbai. Darbo bus iš pat pradžių,kadangi darbuotojai ir darbai bus perkelti iš kitos įmonės. Koks galėtų būti realus atlygis už tokį darbą į rankas?labai laukiu jūsų patarimo
noriu pasitarti:)
gavau darbo pasiūlymą, nauja įsteigta įmonė, darbuotojų bus 4-5, įmonė teiks paslaugas(montavimo paslaugos), išrašomų sąskaitų iki 10, gaunamų iki 50, sodra, vmi,personalas, visi administraciniai darbai. Darbo bus iš pat pradžių,kadangi darbuotojai ir darbai bus perkelti iš kitos įmonės. Koks galėtų būti realus atlygis už tokį darbą į rankas?labai laukiu jūsų patarimo
na supratau, patarimo čia nesulauksiu
Forume jau daug diskutuota šiuo klausimu, paieškokite. Nuomonių labai daug ir įvairių. Vargu, ar kas patars. Pati žiūrėkite, ką jums siūlo ir ar pačiai to gana.
Tai kad nelabai išeina ką patarti, todėl niekas ir nepataria. Pliusas(mano nuomone), kad pradedat nuo pradžių ir galėsit pati tvarkingai viską susikurti, nereiks kažkieno klaidų taisyti. Taip pat priklauso ir Jūsų gyv/darbo vieta. Didieji miestai moka vienaip, mažieji-kitaip. Geriau pasiklausinėkit vietinių kolegių.
Pasakykit kiek maždaug orientuotis mokant atlygį apskaitininkei. Jos darbas suvesti pirkimo sąskaitas. Sąskaitų kas mėnesį būna apie 40. Vienos yra vienos eilutės, kitos ir 3 lapų. Pažiūrėjau programoje gaunasi apie 2500 įrašų. Dar tvarkyti avanso apyskaitas, pas mus yra 3 asmenys, kurie jas pateikti turi. Avanso apyskaitoje būna apie 3 - 15 įrašų ne daugiau. Apyskaitos kiekvieną mėnesį.
Ir dar kas ketvirtį dalyvauti sandėlio inventorizacijoje. prekių pozicijų yra apie 1200.
Dar užpildyti įmonės tabelį, yra 18 darbuotojų, 2 asmenys dirba pamainomis, kiti tradiciškai 8 val. per dieną.
Įsakymus ir kitus personalo dokumentus ruošia administratorė.
Aš galvoju kad į rankas 500 € kol kas, paskui matysim kaip jei sekasi tvarkytis.
Gal čia Vilnius, kad taip gerai mokėsit?
Tikrai ne. Tauragė.
mes didesniame mieste dirbame, o gauname...tiek moka buhalteriams ( ne vyr.), kurie turi tikrai daugiau darbo, nei sakote.