Labas, patarkit kaip lengviau tvarkyti atsargas, turiu omenyje trumpalaikį turtą. Jei įmonei nuperku kanceliarinių prekių, pvz: lapų, vokų, pieštukų. Ar galiu tiesiai ant faktūros rašyti, kad perduota naudoti įmonės veikloje, pasirašyti ar reikalingas specialus spaudas tam? O gal geriau tiesiog surašyti trumpalaikio turto nurašymo aktus ir perduoti naudojimui. Ar ir taip ir taip klaidos nebus? Ar tokiam turtui nerašomi pajamavimo dokumentai? O gal dar kažką pamiršau?Iš anksto dėkoju atsakiusiems!!
Visas šis procesas yra labai supaprastintas. Galit pasidaryt spaudą, galite ranka rašyt, kad "atiduota įmonės veiklai...". Pajamuoti, kaupti ir paskui aktu nurašinėti nereikia, nebent labai to norėtumėt. Apskaitos politikoje pasirašykite (o gal ir esate tą padarę), kad toks trumpalaikis turtas (atsargos) iš karto nurašomas į sąnaudas ir atiduodamas naudojimui įmonės veikloje. Turite nusistatyti sumą, nuo kurios turtas jau laikomas ilgalaikiu. Vadinasdi iki tos sumos ir mažavertis inventorius iš karto nurašomas į sąnaudas. Tik mažavertį patartina apskaityt kiekine išraiška nebalansinėje sąskaitoje, kad paskui visokias kėdes ar klaviatūras lengviau sugaudyt būtų galima.
Na, klausėt apie atsargas, pridėjau ir apie mažavertį, gal nepadauginau informacijos...
Informacijos niekada nebus per daug, labai ačiū už tokį išsamų atsakymą!
Laba diena,
O gal galit nuorodą įmesti kur rasti šitą tvarką.
skaitykit apskaitos standartus ir rasit
Sveiki,
Norėčiau pasikonsultuoti...
Mes perkame prekes į objektus(laidai, varžtai ir t.t.) pajamuoju ne prekėmis, bet tiesiai į objektus 2 kl.
Nurašau tada, kai objektas pasibaigia. Klausimas: gal būtų galimybė prekes/medžiagas nurašyti pagal kokį nors patvirtintą dokumentą?(pvz. vidaus tvarką)nes dabar turiu atskirai exelyje vestis kiekvieną nurašymo aktą su sąskaitų pavadinimais ranka, kadangi prekių nepajamuoju, tai dirbu du kartus...nurašymo aktų gaunasi kokie 200 vnt, prie kiekvieno pasėdėti reikia ilgai...
Gal galima kažkaip,kad vadovo įsakymu ar nutarimu visos atsargos/medžiagos sunaudojamos?
Norėčiau pasikonsultuoti...
Mes perkame prekes į objektus(laidai, varžtai ir t.t.) pajamuoju ne prekėmis, bet tiesiai į objektus 2 kl.
Nurašau tada, kai objektas pasibaigia. Klausimas: gal būtų galimybė prekes/medžiagas nurašyti pagal kokį nors patvirtintą dokumentą?(pvz. vidaus tvarką)nes dabar turiu atskirai exelyje vestis kiekvieną nurašymo aktą su sąskaitų pavadinimais ranka, kadangi prekių nepajamuoju, tai dirbu du kartus...nurašymo aktų gaunasi kokie 200 vnt, prie kiekvieno pasėdėti reikia ilgai...
Gal galima kažkaip,kad vadovo įsakymu ar nutarimu visos atsargos/medžiagos sunaudojamos?