Gal galėtumėte patarti. Pajamų deklaravimas |
4 |
Finansinės ataskaitos |
51 |
dėl pvm |
0 |
pajamos natura |
18 |
Vaiko išmokos nutraukimas ir grįžimas į darbą |
1 |
Ilgalaikis turtas |
17 |
GPM užskaita |
13 |
Pinigu priemimo kvitai |
6 |
Dėl lizingu pirkto automobilio |
2 |
Dėl korespondenciniu saskaitų |
1 |
Įsakymas dėl faktūrų išrašymo |
2 |
Permokos įskaitymas |
6 |
Telefono taisymas komp |
17 |
help |
16 |
naktinis darbas |
4 |
TABELIS |
1 |
del individualios imonės |
2 |
FR0521 taršos mokestis |
121 |
Pakuotės apskaita GPAIS |
215 |
Nei blogai, nei kasnors jus čia už tai baus. Bet jei vadovautumėmės logika, tai vienas asmuo, tvarkantis įmonės apskaitą, turėtų būti BUHALTERIS.
Aišku, visiem būna smagiau, kai įmonėje, pvz. 5 darbuotojai: generalinis direktorius, direktorius, direkoriaus pavaduotoja, transporto direktorius ir finansų direktorė.
O išvertus į žmonių kalbą: direktorius, vadybininkas, sekretorė, vairuotojas ir buhalterė