Laba diena. Ar darėte ką nors su ta "duomenų apsauga"? Man vadovas "įkišo" tą darbelį. Kiek skaičiau, nieko nesuprantu, ką turėčiau daryti, kokius dokumentus ir kaip įforminti? Mes esame UAB-as, kuris dirba tik su juridiniais asmenimis. Įmonėje,žinoma, tvarkomi darbuotojų duomanys ( atlyginimai, pranešimai Sodrai). Gal kas būtumėte tokie geri ir pasidalintumėte patirtimi, ką esate padarę? Labai visiems ačiū.
Na, skaičiau, kad darbuotoją privalu skirti, kai yra 200 darbuotojų.
Ačiū, kad atsakėte, bet gal turite kokį šabloną tai Darbuotojų asmens duomenų saugojimo politikai parengti. Būčiau labai dėkinga.
Ar jūs įsakymu skiriate asmenį, atsakingą už asmens duomenų apsaugos reikalavimų laikymąsi. Ar tas asmuo gali būti buhalterė, kuri tvarko darbuotojų asmens duomenis. Ar iš viso nereikia skirti.
Pasirenkit DARBUOTOJŲ ASMENS DUOMENŲ SAUGOJIMO POLITIKĄ.