Balanse uz 09 men minusiukas kasoje ant 130, euru, kaip galima teisingu budu ji sutvarkyti? Vis tiek yra kazkoks budas, pas mus sistema tokia, kad atskaitingam asmeniui pervedami pinigai i jo imones korta, jis nuima ir tada atnesa ir inesu i kasa, bet 09 men apsiskaiciavau, suvedziau viska ir minusas gavosi, gal galima atbuline data kazkaip inesti?
aš prašyčiau, kad grąžintų tas darbuotojas, kuris yra skolingas įmonei, t.y., tas ,kuriam kokie nors pinigai pervest/išduoti įmonės reikmėms. O jei direktorius įneštų, tai ką rašytumėt ,kodėl įneša? Paskola ar kas?
Taip atsitiko, nes įnešinėjam kiekvieną kartą pinigus į kasą, ir šįkart apsiskaičiavau, rezerve kasoje nebuvo ir minusas gavosi. O gali direktorius tarkim asmeninius pinigus į kasą įnešti grynus, čia suma tai nedidelė?
jokių "minusiukų" kasoje neturi būti. Kaip galima išmokėt pinigus, kurių nėra.