Dėl lizingu pirkto automobilio |
2 |
Dėl korespondenciniu saskaitų |
1 |
Permokos įskaitymas |
6 |
TABELIS |
1 |
Į apskaitą neįtraukta pardavimo PVM sąsk.fakt. |
7 |
Cekis |
2 |
VMI |
5 |
Įsakymas dėl faktūrų išrašymo |
1 |
muitine |
1 |
Delspinigiai |
5 |
idomu |
1 |
PVM is ES |
1 |
akcininkas direktorius buhalteris |
13 |
Balansas |
1 |
atlyginimo skaiciavimas |
9 |
Advokatų paslauga |
2 |
sandelys |
4 |
INTRASTATAS |
0 |
Skolos |
21 |
mes siunteme dokus balandzio 6, subsidija gavome 22 d. Tik kazkodel nedamokejo 18 E, gal kas negerai paskaiciavome, reikia issiaiskint.
galvoju kad ne, bet galima pries tai jems paskambinti.
mes gavome,bet patvirtinimo apie dok. gavimo negavome, tik kvietima atvikti geguzes 15 d. Reikia dar issiaiskinti, ar reikia ten vykti, nes buvo automat. laiskas. O gal reikia, nes niekas ne buvo registruotas UT
Visiem skirtingai, kas apie dokumentų gavimą patvirtinimus gavo, kas kvietimus atvykti. Galėtų kažkokį informacijos sistema padaryti. Ar priimtas sprendimas išmokėti ar ne, jei ne tai kodėl, kas negerai. Ir kaip visada lieka kaltas buhalteris
mes patenkinti, kad sumokejo ir neuzduodam ponams nereikalingu klausimu Je tikrai turi daug darbo. O buhalteris visada kaltas jau senai visems aisku
O mes dar negavom, todėl visi ir nepatenkinti, o kas kaltas - buhalteris
ar kai direktorius atšaukia iš prastovos rašote kokį įsakymą kaip buhalteriui žinoti kad jau tas darbuotojas nuo konkrečios datos dirba
pas mus buvo pradinis įsakymas kad prastova nuo 04.01 iki karantino pab. ir darbuotojų sąrašą,
o dabar jau 5 darbuotojai pradės dirbti tai rašiau įsakymą, kad tiems darbuotojams nutraukiama prastova dėl atsiradusios galimybės suteikti darbą, ir data nuo kada jau pradeda dirbti vėl
ir perduot VDI
Gavom uz prastova ir uz balandi. Patenkinti UT darbu. Dokai pateikti 11 04, subsidija pervede 13 04. Vilnius.