Mūsų įmonė atliko paslaugas, bet užsakovas liko nepatenkintas. Jie išrašė pretenzija ant balto lapo. Ar galiu ją priimti ir kaip turėtų taip atsispindėti sąskaitose? Ačiū
pretenzija apskaitoje nieko nekeičia. priimk ją ir dėk prie gaunamų raštų, laiškų..
svarbu, kaip reaguos jūsų vadovybė į tą klientų raštą: ką ji nuspręs daryti
pretenzija apskaitoje nieko nekeičia. priimk ją ir dėk prie gaunamų raštų, laiškų..
svarbu, kaip reaguos jūsų vadovybė į tą klientų raštą: ką ji nuspręs daryti
Vadovas yra pasiruošęs ją apmokėti. Todėl nežinau kaip apskaitoje parodyti/aČIŪ
Ar tik pasiruošęs, ar jau pasirašė?
Kol pinigai neišėjo, gali jokių įrašų nedaryti.
Po apmokėjimo D-69 K-27.
Tiesa, ar pirkėjai jau sumokėjo už paslaugas?
Jeigu dar nemokėjo, bus keli variantai.
Jie norėtų daryti užskaitą.