Laba. Pradėjau tvarkyt DNSB apskaitą. Iškilo klausimas dėl Asmens duomenų tvarkymo pagal ES direktyvas. Su kuo jos "valgomos"?..Ar bendrija turi kažkur registruotis, sudaryti kokias sutartis? Kuo tai naudinga bendrijai? Kaip suprantu gyventojas gali ir nesutikti kad butų tvarkomi jo asmens duomenys.
Sodo bendrijos irgi tvarko buhalterinę apskaitą, todėl turi vadovautis Buhalterinės apskaitos įstatymu. Reiškia apskaitos likučius ir apskaitos dokumentus naujam vadovui privaloma perduoti Buhalterinės apskaitos įstatymo 19 str. nustatyta tvarka.
P.S. o dėl to, kad niekas nekomentuoja, tai paskaitykit savo klausimą - jis padrikas ir neaiškus: kokius dokumentus, kokias skolas?
kadangi jau klausėte apskaitos forume, apie apskaitos dokumentų ir apskaitos likučių (o likučiuose turi matytis ir skolos, jei tokių yra) perdavimą ir atsakiau.
Arba jūs esate silpnos buhalterės, arba drebate pasakyti tiesą.
Prašau pakomentuokite, juk nieks jūsų neindentifikuos, o aš pasimetusi. Kur man kreiptis tokių atveju? Ką daryti tokiu atveju?
Kas dirbate bendrijose, atsakysite kaip turi būti?! Prašau.
Tada yra tas, jei kas nesikreipia dėl žemių, tai jis sau pasiliks ir galės po to pardavinėti žemes?! Nes dokumentai tai pas jį neva.
Tai visgi, kam skolos pereina naujajam ar senajam. Nes buvo prieš n metu gavus močiutė žemę, joje tas kas turėjo dirbti nedirbo (ne man tuomet priklausė), atėjo rastas susitvarkyti zeme-privatizuoti, pagal palikimą kam turtas priklauso - galiu, bet pas senaji pirmininka like dokumentai ir reikia iš jo išsipirkti. Tai kaip skaitosi, ar jis teisingai elgesį ar tokių atvejų FNTT už dokumentų " terorizavima" nes neatiduoda pirmininkam naujam. Nesakau kad mokesčių sodo bendrijai nenoriu mokėti, susimokesiu, bet įstatymiškai ar jis turi teisę įkaitais laikyti dokumentus.
Dokumentus perduoda. Skolas reikia grąžinti.
Gal kas atsakysite
Ar sodų bendrijos pirmininkas, keičiantis bendrijos pirmininkui turi perduoti sodo gyventojų bendrijos dokumentus ir kaip skolos pereina iš pirmininko kitam pirmininkui?