Laba diena,
buvau registrų centre prasitęsti sertifikato, ir apmokėjau iš asmeninių savų pinigų, sakė reikia įgaliojimo iš vadovo kad gauti sąskaitą ant įmonės, tai kaip man teisingai nurodyti įgaliojime, pradžia aiški kad tokia ir tokia įmonė, toks ir toks vadovas įgalioja mane, toliau kaip teisingai suformuluoti, apmokėti sąskaitas ar kaip?
O kaip įmonė galės jums grąžinti pinigus, jei PVM sf iš Registro bus jūsų vardu, tai bus jau jūsų išlaidos, o ne įmonės.
Aš iškart užsakant pasakiau, kad mokės įmonė todėl ir sąskaitą apmokėjimui ir PVM sf išrašė įmonės vardu be problemų.
Kad išrašytų sąskaitą ant įmonės, turiu nešti įgaliojimą pasirašytą vadovo, kad įgalioja mane sutvarkyti šitą sertifikatą? Ir tai dar iš savų sumokėjau, aišku įmonė man grąžins, bet tik sąskaitos apmokėti neužtenka reik sąskaitos, ar tegu ant mano vardo rašo tą sąskaitą ir viskas? Nes jei ant savęs rašausi jokio įgaliojimo nereikia, įmonė perves man atgal vis tiek su tokiu dokumentu?
Ne į galvą paklaust, o tai kodėl manęs prašo? Juk bazėj mato kad dirbu šitoj įmonėj, na nesuprantu.
manęs jokio įgaliojimo neprašė.Kodėl jų pačių nepaklausėt, ka jie nori matyt tam įgaliojime?