Esame naujai įkurta įmonė (kavinė), įrenginėjame nuomotas patalpas.
remonto medžiagas įsigijome patys, o darbus atliko asmenys dirbantys pagal verslo liudijimą. dabar remontą baigiame, reikia nurašyti medžiagas.
Ar teisingai suprantu veiksmų eigą - sunaudotoms medžiagoms surašome aktą, tuomet šią sumą + sumą sumokėtą dirbusiems asmenism perkeliu į IT, nes suma tikrai reikšminga. Atitinkamai pagal PMĮ nuostatas įforminame, kad tai pastato pagerinimas ir nudėvime pagal tam tikrą laikotarpį. Čia lyg ir viskas aiku (jei ką praleidau, pataisykite).
Dabar kaip su PVM?
Esame PVM mokėtojai. Kai pirkome medžiagas (remontas truko 3 mėn.) įsigijimo PVM dėjau į atskaitą, darbus atlikę asmenys yra ne PVM mokėtojai.
Ar mes turime patys sau išsirašyti PVM sąskaitą faktūrą? ir jei taip, tada ar visai remonto sumai ar tik įsigytų medžiagų sumai?
Esame naujai įkurta įmonė (kavinė), įrenginėjame nuomotas patalpas.
remonto medžiagas įsigijome patys, o darbus atliko asmenys dirbantys pagal verslo liudijimą. dabar remontą baigiame, reikia nurašyti medžiagas.
Ar teisingai suprantu veiksmų eigą - sunaudotoms medžiagoms surašome aktą, tuomet šią sumą + sumą sumokėtą dirbusiems asmenism perkeliu į IT, nes suma tikrai reikšminga. Atitinkamai pagal PMĮ nuostatas įforminame, kad tai pastato pagerinimas ir nudėvime pagal tam tikrą laikotarpį. Čia lyg ir viskas aiku (jei ką praleidau, pataisykite).
Dabar kaip su PVM?
Esame PVM mokėtojai. Kai pirkome medžiagas (remontas truko 3 mėn.) įsigijimo PVM dėjau į atskaitą, darbus atlikę asmenys yra ne PVM mokėtojai.
Ar mes turime patys sau išsirašyti PVM sąskaitą faktūrą? ir jei taip, tada ar visai remonto sumai ar tik įsigytų medžiagų sumai?
Jei remonto sąnaudos kompensuos turto nuomotojas, tai gautinos sumos registruojamos.Jei remontas kapitalinis ir prailgina turto naudojimo laiką arba pagerina jo savybes, reikia deklaruoti PVM , tikslinti jo vertę ir t.t. savininkui, jei remontas einamasis ir remonto išl. nekompensuojamos, tai į veiklos sąnaudas, jei kapitalinis ir pagerina ir paiilgina tai nurašoma per likusį nuomos laikotarpį. Reikia atitinkamai įforminti, daug popierių.Sudetingas klausimas. Paskatyti PMĮ 20 str. ir jo komentaras. PVMĮ , statybos įstatymas, kur sąvokos apie remonto rušys.
suremontuotos nuomojamos patalpos ,ne iš fizinio asmens, prajilgintas pastato laikas, kur atvaizduoti?
Jeigu remontas paprastas kur atvaizduoti?
Balanse 6..........
O pelno deklaracijoje?
Tai kaip vis dėlto su ta faktūra?
remonto medžiagas įsigijome patys, o darbus atliko asmenys dirbantys pagal verslo liudijimą. dabar remontą baigiame, reikia nurašyti medžiagas.
Ar teisingai suprantu veiksmų eigą - sunaudotoms medžiagoms surašome aktą, tuomet šią sumą + sumą sumokėtą dirbusiems asmenism perkeliu į IT, nes suma tikrai reikšminga. Atitinkamai pagal PMĮ nuostatas įforminame, kad tai pastato pagerinimas ir nudėvime pagal tam tikrą laikotarpį. Čia lyg ir viskas aiku (jei ką praleidau, pataisykite).
Dabar kaip su PVM?
Esame PVM mokėtojai. Kai pirkome medžiagas (remontas truko 3 mėn.) įsigijimo PVM dėjau į atskaitą, darbus atlikę asmenys yra ne PVM mokėtojai.
Ar mes turime patys sau išsirašyti PVM sąskaitą faktūrą? ir jei taip, tada ar visai remonto sumai ar tik įsigytų medžiagų sumai?
Esame naujai įkurta įmonė (kavinė), įrenginėjame nuomotas patalpas.
remonto medžiagas įsigijome patys, o darbus atliko asmenys dirbantys pagal verslo liudijimą. dabar remontą baigiame, reikia nurašyti medžiagas.
Ar teisingai suprantu veiksmų eigą - sunaudotoms medžiagoms surašome aktą, tuomet šią sumą + sumą sumokėtą dirbusiems asmenism perkeliu į IT, nes suma tikrai reikšminga. Atitinkamai pagal PMĮ nuostatas įforminame, kad tai pastato pagerinimas ir nudėvime pagal tam tikrą laikotarpį. Čia lyg ir viskas aiku (jei ką praleidau, pataisykite).
Dabar kaip su PVM?
Esame PVM mokėtojai. Kai pirkome medžiagas (remontas truko 3 mėn.) įsigijimo PVM dėjau į atskaitą, darbus atlikę asmenys yra ne PVM mokėtojai.
Ar mes turime patys sau išsirašyti PVM sąskaitą faktūrą? ir jei taip, tada ar visai remonto sumai ar tik įsigytų medžiagų sumai?
Mažiau darykite rašybos klaidų, nes negalima suprasti net apie ką kalbama.
Galite, juk dėl langų įdėjimo tai pastatas ilgiau nestovės. Aiškui tyai nuspręsti turi įmonės vadovas.
atsiliepkit alio
gamybinems patalpoms pakeisti langai i plastikinius ir duris pakeistos i garazo vartus bendra suma 25000 ar galiu deti i veiklos sanaudas
Jei remonto sąnaudos kompensuos turto nuomotojas, tai gautinos sumos registruojamos.Jei remontas kapitalinis ir prailgina turto naudojimo laiką arba pagerina jo savybes, reikia deklaruoti PVM , tikslinti jo vertę ir t.t. savininkui, jei remontas einamasis ir remonto išl. nekompensuojamos, tai į veiklos sąnaudas, jei kapitalinis ir pagerina ir paiilgina tai nurašoma per likusį nuomos laikotarpį. Reikia atitinkamai įforminti, daug popierių.Sudetingas klausimas. Paskatyti PMĮ 20 str. ir jo komentaras. PVMĮ , statybos įstatymas, kur sąvokos apie remonto rušys.