Ar galima dirbti,per du darbus. |
2 |
neigiamas valiutos pasikerimas. |
1 |
savikaina |
0 |
dividendai |
138 |
likučių suderinimas |
10 |
FA |
0 |
Patarimo |
0 |
MB paskola |
0 |
Komandiruotės dienpinigiai |
3 |
Klaida balanse |
1 |
Patarimo |
1 |
Grynieji pinigai |
1 |
sodų bendrija |
4 |
PVM5 kodas |
125 |
ESI israsas |
1 |
Finansinės ataskaitos |
55 |
Reprezentacinės išlaidos |
0 |
Visuotinis akcininku susirinkimo protokolas |
1 |
Patalpų nuoma |
8 |
esame medienos apdirbimo įmonė. Gal kas paprotintų, ar būtina inventorizacija medienos įmonėje metų gale?Anksčiau įmonė nedarė. Bet kaip pagal įstatymą, ar būtina atlikti?
Ačiū
Nuo 2022-05-01 keičiasi finansinė apskaita ir ji jau nebereikalaus inventorizacijų. Paliekama spręsti pačiai įmonei, daryti, ar ne. Iki tos datos inventorizacija reikalinga.
Tai dabar Jums patiems spręsti: ar toliau "plaukti" įprastu ritmu iki gegužės, ar sutvarkyti nepabaigtus darbus...
Tai dabar Jums patiems spręsti: ar toliau plaukti įprastu ritmu iki gegužės, ar sutvarkyti nepabaigtus darbus...
Ar verta daryti atsiskaitymų pirkėjų ir tiekėjų inventorizaciją jei nesiunčiami suderinimo aktai, tiesiog užpildomas aprašas ir viskas?Nesiunčiu todėl, kad beveik niekada negaunu atsakymo.Ar verta vargti.
Ačiū už atsakymą!
Sveiki,
ar užtenka jeigu mokėtinų ir gautinų sumų inventorizacijos aprašus pasirašys tik buhalteris, o patvirtins vadovas?