Įmonėje 5 darbuotojai Du iš jų administracija, kiti trys pagalbiniai darbininkai. Ar gali komisija (inventorizacijai) būti iš vadovo ir buhalterės?, nes nu tie kiti darbuotojai nei prie ko, nes su sandėlio prekėmis nesusiję.
Nesu susidūrusi tad klausiu. Norim 12.31 datai daryt inventorizaciją. Tikrai nespėsim, persikels ir į kitus metus. Kaip daryt, jei žada baigti 01.05 ir per tą laiką gali būti parduota vėl prekių?
15.2. Komisiją turi sudaryti ne mažiau kaip du asmenys. Jeigu subjekte yra ne daugiau kaip trys darbuotojai, inventorizacijos komisija gali būti nesudaroma. Inventorizacijos komisija taip pat gali būti nesudaroma užsienio valstybėje esančiam subjekto turtui inventorizuoti. Abiem atvejais inventorizaciją pavedama atlikti vienam asmeniui.
Įmonėje 5 darbuotojai Du iš jų administracija, kiti trys pagalbiniai darbininkai. Ar gali komisija (inventorizacijai) būti iš vadovo ir buhalterės?, nes nu tie kiti darbuotojai nei prie ko, nes su sandėlio prekėmis nesusiję.
Atsakykite prašau,gal kas nors susidūrėte su tokia situacija:
ar būtina atlikti metinę inventorizaciją ind. įmonėje, jeigu pats savininkas prekiauja
autoparduotuvėje, dar dirba buhalterė 0,25 etato, nėra net iš ko sudaryti komisiją.
Ačiū labai
15.2. Komisiją turi sudaryti ne mažiau kaip du asmenys. Jeigu subjekte yra ne daugiau kaip trys darbuotojai, inventorizacijos komisija gali būti nesudaroma. Inventorizacijos komisija taip pat gali būti nesudaroma užsienio valstybėje esančiam subjekto turtui inventorizuoti. Abiem atvejais inventorizaciją pavedama atlikti vienam asmeniui.
15.1. Komisija sudaroma iš reikiamos kompetencijos subjekto darbuotojų arba dalyvių
(toliau – darbuotojai). Jeigu reikiamos kompetencijos darbuotojų nėra, į inventorizacijos komisiją
galima įtraukti ekspertus, kurie nėra subjekto darbuotojai. Į komisiją gali būti įtrauktas subjekto
buhalterinę apskaitą tvarkantis asmuo, nurodytas Buhalterinės apskaitos įstatymo 10 straipsnyje, o
jei subjekto buhalterinę apskaitą tvarkantis asmuo yra juridinis asmuo, – jo vadovo įgaliotas asmuo
(toliau – subjekto buhalterinę apskaitą tvarkantis asmuo).
III SKYRIUS
INVENTORIZACIJOS KOMISIJOS IR INVENTORIZAVIMO APRAŠO SUDARYMO
REIKALAVIMAI
Atsakykite prašau,gal kas nors susidūrėte su tokia situacija:
ar būtina atlikti metinę inventorizaciją ind. įmonėje, jeigu pats savininkas prekiauja
autoparduotuvėje, dar dirba buhalterė 0,25 etato, nėra net iš ko sudaryti komisiją.
Ačiū labai
Nesu susidūrusi tad klausiu. Norim 12.31 datai daryt inventorizaciją. Tikrai nespėsim, persikels ir į kitus metus. Kaip daryt, jei žada baigti 01.05 ir per tą laiką gali būti parduota vėl prekių?
Įmonėje 5 darbuotojai Du iš jų administracija, kiti trys pagalbiniai darbininkai. Ar gali komisija (inventorizacijai) būti iš vadovo ir buhalterės?, nes nu tie kiti darbuotojai nei prie ko, nes su sandėlio prekėmis nesusiję.
ar būtina atlikti metinę inventorizaciją ind. įmonėje, jeigu pats savininkas prekiauja
autoparduotuvėje, dar dirba buhalterė 0,25 etato, nėra net iš ko sudaryti komisiją.
Ačiū labai
15.2. Komisiją turi sudaryti ne mažiau kaip du asmenys. Jeigu subjekte yra ne daugiau kaip trys darbuotojai, inventorizacijos komisija gali būti nesudaroma. Inventorizacijos komisija taip pat gali būti nesudaroma užsienio valstybėje esančiam subjekto turtui inventorizuoti. Abiem atvejais inventorizaciją pavedama atlikti vienam asmeniui.
15.1. Komisija sudaroma iš reikiamos kompetencijos subjekto darbuotojų arba dalyvių
(toliau – darbuotojai). Jeigu reikiamos kompetencijos darbuotojų nėra, į inventorizacijos komisiją
galima įtraukti ekspertus, kurie nėra subjekto darbuotojai. Į komisiją gali būti įtrauktas subjekto
buhalterinę apskaitą tvarkantis asmuo, nurodytas Buhalterinės apskaitos įstatymo 10 straipsnyje, o
jei subjekto buhalterinę apskaitą tvarkantis asmuo yra juridinis asmuo, – jo vadovo įgaliotas asmuo
(toliau – subjekto buhalterinę apskaitą tvarkantis asmuo).
III SKYRIUS
INVENTORIZACIJOS KOMISIJOS IR INVENTORIZAVIMO APRAŠO SUDARYMO
REIKALAVIMAI