Laba diena mielos kolegos. Jau negaliu normaliai dirbti dėl to, kad skambino ir skambino dėl kryžminio patikrinimo. Reikia suprasti, kad kartais ir dažnI gaunate dokumentus vėliau arba buna, kad pameta atskaityngas asmuo. Jus man pasakykite kodėl vyksta toks nesusipratymas. Tie kurie skambina, jiems nėra ko užsiimti tik tikrinti ir žiūrieti ar mano buhalteriją sutvarkyta teisingai. Dar skundžiasi direktoriams. Aš galiu darbą prarasti tik dėl tokio nesamoningo skambučio. Jūs supraskyte, tai sugalvojo VMI tai tėgu jie ir aiškinasi. Aš apsoliučiai nelendu net pastėbėjusi nesutapimus iSAF, nes tai ne mano reikalas. Gal jums taip reikia šiai dienai. Bukim mandagus ir supratingos.
Aš pritariu BUHALTERĖ.Reikėtų būti supradingiems.dėl nesutapimų reikėtų kreiptis tik į buhalterę,jokiu būdu ne į vadovą ar į ką nors kitą.Ojau tada buhalterė gali aiškintis su darbuotojais.Juk vadovas nesupras,kad tai ne jo klaida.Be to gal reikėtų atkreipti dėmesį ir į nesutapimo svarbą ir į laiką.
Jei nėra įmonėje tvarkos, tai ir dokumentai ''neateina.''
Aš gi kalbu apie tai, kad dokumentai ateina pavėluotai arba iš vis neateina. Ir su kiekvieną įmonę aiškintis??/
Apie kokį mandagumą šnekate? Turi būti teisingai atliktas darbas, tada niekas ir neskaminės.