IFRS 16 |
0 |
PVM sask.uz automob.remonta |
0 |
PVM sask.fakt. |
2 |
Komandiruote |
1 |
Avansinis pelno mok. |
1 |
PLN204 |
1 |
Pajamos natura |
1 |
neatvykimas į darbą |
0 |
draudimo išmoka |
19 |
kas įeina į kontroliuojančios bendrovės pajamas |
0 |
Profesonalo egzaminai |
77 |
Užsienio pirkėjo nepriemoka |
1 |
statistika |
4 |
Darbo sutartis NAUJA |
12 |
Registrų centrui FA |
6 |
avansinis PM |
16 |
GPAIS konsultacijos |
7 |
PVM importo |
2 |
Pelno nuostolio ataskaita |
1 |
Aš pritariu BUHALTERĖ.Reikėtų būti supradingiems.dėl nesutapimų reikėtų kreiptis tik į buhalterę,jokiu būdu ne į vadovą ar į ką nors kitą.Ojau tada buhalterė gali aiškintis su darbuotojais.Juk vadovas nesupras,kad tai ne jo klaida.Be to gal reikėtų atkreipti dėmesį ir į nesutapimo svarbą ir į laiką.
Jei nėra įmonėje tvarkos, tai ir dokumentai ''neateina.''
Aš gi kalbu apie tai, kad dokumentai ateina pavėluotai arba iš vis neateina. Ir su kiekvieną įmonę aiškintis??/
Apie kokį mandagumą šnekate? Turi būti teisingai atliktas darbas, tada niekas ir neskaminės.