savikaina |
1 |
pajamų deklaravimas |
7 |
Ar galima dirbti,per du darbus. |
4 |
neigiamas valiutos pasikerimas. |
1 |
dividendai |
138 |
likučių suderinimas |
10 |
FA |
0 |
Patarimo |
0 |
MB paskola |
0 |
Komandiruotės dienpinigiai |
3 |
Klaida balanse |
1 |
Patarimo |
1 |
Grynieji pinigai |
1 |
sodų bendrija |
4 |
PVM5 kodas |
125 |
ESI israsas |
1 |
Finansinės ataskaitos |
55 |
Reprezentacinės išlaidos |
0 |
Visuotinis akcininku susirinkimo protokolas |
1 |
Taip, visi jau senokai nurašyti į sąnaudas. O įsigijimo sąskaitos reikalingos, jeigu instrumentą sulaužys arba pradangins. Na aš taip manau. Kaip žinoti kiek klientas turėtų atlyginti žalos tada?
Na, jei instrumentai taip seniai pirkti, kad nerandate sąskaitų, tai ir tos kainos, manau pasikeitusios. Bet kokiu atveju bus reikalinga nuomos sutartis, kur aptarsite instrumentų kainą sugadinimo atveju. jei neturite sąskaitų, pažiūrėkiyte, kiek jie dabar kainuoja parduotuvėse, gal, pas jus jau nusidėįvėję, tai kitokią kainą už juos nustatysite...Kūrybiškai padirbėkite
O tai mes turim vistiek pasitvirtinti tada tų įrenginių naujas kainas?
Ir dar prie to paties.Viskas man nauja. Pirmiausia turim apsirašyti nuomos sąlygas. Po to dar reikia apskaitos politiką (naudosim klientų ar tai paso duomenis, ar vairuotojo paž). Tai šiuos dokumentus turim kur nors susegti?Ar atvirai klientai turi matyti?Nuoma vyks ne internetu o parduotuvėje.
Bijau ką nors dar aiškinti, nes nesu labai susijusi su tokia nuoma. Na. apskaitos politiką turim bendrą ir labai...bendrą tirek sau,tiek klientams pritaikę. O kainų nemanau ,kad reikia nusistatinėti, mes buvom nuomoję ofisą su baldais, tai tiesiog sutarty surašėm apytikrias tą laikotarpį egzistavusias kainas, su kuriomis sutiko nuomininkas (šiaip jau baldai buvo nusidėvėję).Padarėm priedą prie sąskaitos su lemtele, kurioje buvo nurodytos kiekvienos.
Laba diena. Ačiū už bent kokią informaciją.
Pasitikslinu-išeina , kad galime nuomoti ir seniai jau nurašytą turtą?(T.TURTAS). Ir kainas nusistamome tokias, kokias norime. Bet kur laikyti tą "nuomos sąlygas", apskaitos politik"? Gal į papkę susegti ir padėti matomoj vietoj? Neįsivaizduoju net.
Na, ne nuomos sąlygas, o nuomos sutartį laikote,kur jums patogiau, bet geriau turėti atskirą sutarčių papkę.
Na, mes nuomojome ne nurašytą, bet nudėvėtą IMT. Pas jus _Tmt, tai ,gal turite kokią užbalansinę kiekinę išraiška sąskaitą?
Na, mes nuomojome ne nurašytą, bet nudėvėtą IMT. Pas jus _Tmt, tai ,gal turite kokią užbalansinę kiekinę išraiška sąskaitą?
Jau po truputį darosi aiškiau. O jei turime IMT, kuris nurašytas apskaitoje, bet vėliau juos sutvarkė ir vėl jie dirba? Kaip su tokiu būtų?
Tai juk nurašymo akte yra-nusidėvėjęs (ar sulūžęs) ir naudojimui nebetinkamas, t.y. nerremontuotinas. jei dar buvo normalus, t.y. galima sutaisyti,suremontuoti, gal, nereikėjo tokio nurašyti. Jei nurašėte, nemanau,kad reikia kažką atstatinėti, naudokitės "nelegaliai".
elegaliai.
Kas čia žinojo, kad sutaisys vėl.Bet supratau.Ačiū už atsakymus.
Labas rytas. O nuomos pajamas apskaityti kaip prekių pardavimo ar suteiktų paslaugų pajamos?