Ar kas tvarko MB apskaitą? Ar privačiai samdomas buhalteris ar pagal DS. Kokios maždaug kainos už tokios apskaitos tvarkymą.
Tai priklauso nuo įmonės sudėtingumo, dokumentų kiekio.
Jei buhalterė esate žinote savo kainą. Jei savininkė ir ieškote pigiausio varianto, tai žiūrėkite per mokesčius neatsigriebtumete. O šiaip viską tvarkau.
Ar kas tvarko MB apskaitą? Ar privačiai samdomas buhalteris ar pagal DS. Kokios maždaug kainos už tokios apskaitos tvarkymą.
Tai priklauso nuo įmonės sudėtingumo, dokumentų kiekio.
Jei buhalterė esate žinote savo kainą. Jei savininkė ir ieškote pigiausio varianto, tai žiūrėkite per mokesčius neatsigriebtumete. O šiaip viską tvarkau.
Sodyba šventėms. Kaip dauguma buhalterių dirbat MB , ar savarankiškai samdoma, ar būna su DS. O kur sužinoti , kokia maždaug paslaugos kaina. Pasufleruokit nuo iki.:-
Sodyba šventėms. Kaip dauguma buhalterių dirbat MB , ar savarankiškai samdoma, ar būna su DS. O kur sužinoti , kokia maždaug paslaugos kaina. Pasufleruokit nuo iki.:-
Kai kurios įmonės tinklapuose skelbiama savo kainas, bet patirtis rodo, už 100 EUR ar mažesnė su sąskaitą faktūrą darbas ne iki galo atliekamas.
Sodyba šventėms. Kaip dauguma buhalterių dirbat MB , ar savarankiškai samdoma, ar būna su DS. O kur sužinoti , kokia maždaug paslaugos kaina. Pasufleruokit nuo iki.:-
Būna su DS, paskaitykite darbo kodeksą arba sezoninė, arba terminuota, arba laikinoji. Atsiminkite vieną dalyką, juk apskaitos įmonės turi mokėti irgi mokesčius nuo du, jei pigiai daro daug prisiima ir apleidžia apskaitai, nuo to gali kentėti PVM jei dokumentų visų nepateikete, tada buhalteris nerenka, nuo to kenčia pelno mokestis yra ir kitu atveju kai yra padaroma taip kad nukenčia kiti vidiniai dokumentai. Ne vieną apskaita atstatau.
Būna su DS, paskaitykite darbo kodeksą arba sezoninė, arba terminuota, arba laikinoji. Atsiminkite vieną dalyką, juk apskaitos įmonės turi mokėti irgi mokesčius nuo du, jei pigiai daro daug prisiima ir apleidžia apskaitai, nuo to gali kentėti PVM jei dokumentų visų nepateikete, tada buhalteris nerenka, nuo to kenčia pelno mokestis yra ir kitu atveju kai yra padaroma taip kad nukenčia kiti vidiniai dokumentai. Ne vieną apskaita atstatau.
Ačiū už informaciją. O kokiom programom apskaitą dauguma veda MB.? Tai , kaip supratau už kokius 300-400 apskaitą kas sutvarkytų.?
Ačiū už informaciją. O kokiom programom apskaitą dauguma veda MB.? Tai , kaip supratau už kokius 300-400 apskaitą kas sutvarkytų.?
Apskaitos programos yra universalios, prie bet kurios galima prisitaikyti. Exelyje vedant jei registrų nedarysite ir nespausdinsite, tai apskaita kaip ir nepadaryta skaitosi, po jų irgi perdarau.
Ačiū už informaciją. O kokiom programom apskaitą dauguma veda MB.? Tai , kaip supratau už kokius 300-400 apskaitą kas sutvarkytų.?
Už laikotarpį ar į mėnesį? Viskas priklauso nuo dokumentų. Kadangi sezoninis, tai klausimas kiek dokumentų? Nes kiek vedziau sezoninius vadinamus, tai būdavo 100 iki 200 sąskaitų fakturu. Už sezono mėnesį.
Už laikotarpį ar į mėnesį? Viskas priklauso nuo dokumentų. Kadangi sezoninis, tai klausimas kiek dokumentų? Nes kiek vedziau sezoninius vadinamus, tai būdavo 100 iki 200 sąskaitų fakturu. Už sezono mėnesį.
Tai priklauso nuo įmonės sudėtingumo, dokumentų kiekio.
Jei buhalterė esate žinote savo kainą. Jei savininkė ir ieškote pigiausio varianto, tai žiūrėkite per mokesčius neatsigriebtumete. O šiaip viską tvarkau.
Tai priklauso nuo įmonės sudėtingumo, dokumentų kiekio.
Jei buhalterė esate žinote savo kainą. Jei savininkė ir ieškote pigiausio varianto, tai žiūrėkite per mokesčius neatsigriebtumete. O šiaip viską tvarkau.
O kiek norite mokėti už MB ir kokia apimtis?
Sodyba šventėms. Kaip dauguma buhalterių dirbat MB , ar savarankiškai samdoma, ar būna su DS. O kur sužinoti , kokia maždaug paslaugos kaina. Pasufleruokit nuo iki.:-
Kai kurios įmonės tinklapuose skelbiama savo kainas, bet patirtis rodo, už 100 EUR ar mažesnė su sąskaitą faktūrą darbas ne iki galo atliekamas.
Būna su DS, paskaitykite darbo kodeksą arba sezoninė, arba terminuota, arba laikinoji. Atsiminkite vieną dalyką, juk apskaitos įmonės turi mokėti irgi mokesčius nuo du, jei pigiai daro daug prisiima ir apleidžia apskaitai, nuo to gali kentėti PVM jei dokumentų visų nepateikete, tada buhalteris nerenka, nuo to kenčia pelno mokestis yra ir kitu atveju kai yra padaroma taip kad nukenčia kiti vidiniai dokumentai. Ne vieną apskaita atstatau.
Ačiū už informaciją. O kokiom programom apskaitą dauguma veda MB.? Tai , kaip supratau už kokius 300-400 apskaitą kas sutvarkytų.?
Apskaitos programos yra universalios, prie bet kurios galima prisitaikyti. Exelyje vedant jei registrų nedarysite ir nespausdinsite, tai apskaita kaip ir nepadaryta skaitosi, po jų irgi perdarau.
Už laikotarpį ar į mėnesį? Viskas priklauso nuo dokumentų. Kadangi sezoninis, tai klausimas kiek dokumentų? Nes kiek vedziau sezoninius vadinamus, tai būdavo 100 iki 200 sąskaitų fakturu. Už sezono mėnesį.
Tai už tokį sezono mėnesį kokia kaina?