Sveiki, esu naujokė šioj srity, pradedu dirbti autoservise naudotų detalių apskaita , ardom automobilius, parduodam detales. Kaip tvarkingiau viską turėčiau įformint, nes kiekvienos detalės įvest neįmanoma atskirai, kai jų tiek daug.Gal turite kokių exel'io šablonų ar kažką panašaus, kad kontroliuot nupirkimus išardomų automobilių.Gal atsiras bendramintis pasidalint patirtimi, su kuria dabar ir aš susidūriau.
Tai kur problema, atsivercuiate sebnas operacijas, atsiverciate dokumentus , juk nepirma karta dirbate 🙂
Prieš mane ir buvo daryta suminė apskaita 🙂
* http://autoservisas2008.lt/kategorijos/naujienos
* http://dokumentuvaldymas.lt/aktu-pavyzdziai/
* https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.232336
* akta tures surasyti su visom detalėmis, juk ne jus rasysite, o kas isrinkines.
Daug turite skaityti ir domėtis, nieks jums visko neaprašys čia.
Kita vertus, jus galesite pasirinkti ir sumine apskaita ir nedetalizuoti ir liks laiko nagu lakavimui.
O kodel, neimano, paimat ir ivedat 🙂 BUHALterio darbas ir yra daug 🙂