pagalbos!!!

#205098     2018-12-05 14:18   ren.l
2018-12-05 08:29   naujoke rašė:
Labas rytas

Turbūt samdysime ir mes.
Kokie būtų pirmi darbai gavus išrašą iš RC kai jau UAB bus įregistruota? Daug yra ir kitame forume informacijos, bet neatidaro šių puslapių.
UAB steigia vienas akcininkas.
Tai pirmu atveju reikalingas akcininko sprendimas įdarbinti direktorių nuo pirmos dienos po UAB įkūrimo, taip pat akcininko sprendimas įdarbinti buhalterį ir formos pateikiamos sodrai.
Antru atveju pateikti VMI apie įmonės egzistavimą.
Trečiu atveju jei šiuo metu dirbs tik direktorius ir buhalteris reikia sutvarkyti darbo saugos dokumentus.
Ar taip pradžią įsivaizduoju? Nors ant kelio galit užvesti?

Su el.parašu įmonę įsteigti labai paprasta, jei asmuo moka naudotis valstybinėmis sistemomis. Ir pigu.
Steigiant įmonę iš karo ir skiriamas direktorius.
Kada įmonė įregistruojama yra išduodamas ESI išrašas. Ir po įregistravimo per 3 d.d. VMI ir SODRA direktorių prijungia automatiškai prie savo duomenų bazių.
Banke sąskaita (einamoji) atidaroma su ESI išrašu.
Kada jau direktorius mato viską visose sistemose, įdarbina save, buhalterį ir suteikia kitiems asmenims (pvz. buhalteriui) teikti deklaracija VMI, SODROJE, naudotis mano VMI.
Dėl darbų saugos nežinau, bet pagal logiką jei jau yra samdomų darbuotojų darbų saugos dokumentai reikalingi.

  0
  0
Siūlau šalinti

#205099     2018-12-05 14:19   ren.l
2018-12-05 08:39   Virginija rašė:
prie to paties
nori vienas akcininkas perleisti savo akcijas kitam akcininkui tai liktu vienas akcininkas turintis 100 bet registru centras to padaryti neleidžia pildant išmeta lentutę kad UAB turi būti 2 akcininkai gal kas turėjote tokia situacija kaip sprendėte

Akcininkų pokyčiai registruojami JADIS sistemoje. Tik akcijų perleidimas, jei jos sudaro daugiau kaip 25 proc. akcinio kapitalo, turi būti forminamas notariškai.

  0
  0
Siūlau šalinti

#205108     2018-12-05 16:18   Virginija

Tai taip per Jadis ir teikiu bet neprima liko 2 akcijos kurias norėtų perleisti ir neleidžia sistema

  0
  0
Siūlau šalinti

#205124     2018-12-06 12:32   naujoke
2018-12-05 14:18   ren.l rašė:
Su el.parašu įmonę įsteigti labai paprasta, jei asmuo moka naudotis valstybinėmis sistemomis. Ir pigu.
Steigiant įmonę iš karo ir skiriamas direktorius.
Kada įmonė įregistruojama yra išduodamas ESI išrašas. Ir po įregistravimo per 3 d.d. VMI ir SODRA direktorių prijungia automatiškai prie savo duomenų bazių.
Banke sąskaita (einamoji) atidaroma su ESI išrašu.
Kada jau direktorius mato viską visose sistemose, įdarbina save, buhalterį ir suteikia kitiems asmenims (pvz. buhalteriui) teikti deklaracija VMI, SODROJE, naudotis mano VMI.
Dėl darbų saugos nežinau, bet pagal logiką jei jau yra samdomų darbuotojų darbų saugos dokumentai reikalingi.

Ačiū už atsakymus.
Bet turiu ir vėl pora klausimukų: pirmiausia atsidaryti kaupiamjąją sąskaitą įstatinio kapitalo įnešimui, o po to einamjąją?
Ir ar darbo inspekcijai nereikia prisiduoti?

  0
  0
Siūlau šalinti

#205281     2018-12-14 12:07   XYZ

di-NEREIKIA NIEKO.Atsidarote sąskaitą vieną. Juk kas tai Įstatinis kapitalas? Jis bus Kredite "ant popieriaus", o pačias lėšas leisite įmonės reikmėms".

  0
  0
Siūlau šalinti

#205282     2018-12-14 12:28   naujoke
2018-12-14 12:07   XYZ rašė:
di-NEREIKIA NIEKO.Atsidarote sąskaitą vieną. Juk kas tai Įstatinis kapitalas? Jis bus Kredite ant popieriaus, o pačias lėšas leisite įmonės reikmėms.

Laba diena. O jei pavyzdžiui "per notarą" darytume, ar tik įstatus ir steigimo aktą paruošia, ar ir Rc formas užpildo?Ar RC formas patiems reiktų pildytis?

  0
  0
Siūlau šalinti

#205285     2018-12-14 12:59   Naujokei

kiek žinau, tai notaras įstatų neruošia,jis tik tvirtina.

  0
  0
Siūlau šalinti