Į apskaitą neįtraukta pardavimo PVM sąsk.fakt. |
7 |
Cekis |
2 |
VMI |
5 |
Atleidimas |
10 |
Iš ieškomi pinigai |
5 |
muitine |
1 |
PVM |
6 |
Delspinigiai |
5 |
idomu |
1 |
PVM is ES |
1 |
akcininkas direktorius buhalteris |
13 |
Credit |
0 |
Balansas |
1 |
atlyginimo skaiciavimas |
9 |
dėl pranešimo VMI |
4 |
mitybos išlaidos |
3 |
mob.telefonas |
5 |
Del neivykusios komandiruotes |
11 |
Advokatų paslauga |
2 |
Mes,UAB, išsinuomavome patalpas iš fizinio asmens ,sakysim už 200 Eur. Kaip viskas turi atrodyti? Mums fizinis asmuo israso kiekviena menesi saskaita. Mes jam sumokame ir dar mokame 15 proc. VMI. Tada kazkada dar turime sumoketi NT mokesti. Fizinis asmuo isnuomoja mums savo butq. Jam po to reikia deklaruoti GPM 308 ? Ar gerai aš čia viską suprantu?
Sveiki,esam UAB esam mes pagal panaudos sutartį išsinuomave patalpas,dabar dalį patarpų norim išnuomoti kitam UAB,tai reikia sudaryti nuomos sutartį,ir mėnesiui pasibaigus išrašysim sąskaitą su PVM ar be.
Laisvos formos raštu informuojate, kad nuomos paslaugas nuo ... (data) nuomininkams, PVM mokėtojams, parduosite taikant pardavimo PVM. Galite siųsti per manovmi- bus greitesnis atsakymas ir garantija, kad gavo.
Ačiū,o VMI pranešti tai pildyti kažkokią formą ar kaip
Jei išnuomosite FA-iui, gausite iš jo pajamas, o ne jis iš jūsų, tai apie kokį GPM kalbate?
Papildau: jei nuomininkas yra PVM mokėtojas, tada reikia pranešti VMI, kad nuomos pajamos apmokestinamos PVM`u.
PVM mokėtoju gali būti ir fizinis asmuo, ne vien UAB, AB, MB ar dar kas...
Su UAB- viskas paprasta: išrašote sąskaitą. Dėl PVM: netaikote, bet galite kreiptis į VMI dėl taikymo.
Jei išnuomosite FA-iui, gausite iš jo pajamas, o ne jis iš jūsų, tai apie kokį GPM kalbate?
Sveiki,esam UAB PVM mokėtojai,direktorius nori išnuomoti patalpas ,klausimas:
1. Jei nuomotumėm kitam UAB,ar nuoma bus PVM objektas
2. Jei nuomotumėm FA ne PVM mokėtojui.ar nuoma bus PVM objektas
ir ar atsirastų papildomai GPM ir ar reiktu VMI parodyti. Ačiū
Visų pirma, skirkit sąvokas: tas, kas išnuomoja patalpas yra nuomotojas, o tas ,kuris nuomojasi-nuomininkas. Nuomotojas nieko nedaro, o nuomininkas surenka visas remonto sąskaitas ir tada nurašo į sąnaudas per nuomos laikotarpį ( bet,berods, bijau sumeluoti, ne mažiau, nei per 5 m). Bet ttokie dalykai turi būti suderinti su nuomotoju. Pvz., kai kurie daro remontus nuomos mokesčio sąskaita.
Labas vakaras.
Jei atlikus remontą nuomojame pastate IMT remontas pagerina naudingąsias savybes,tokiu atveju mas (įmonė nuomininkas) padidinsime IMT vertę.O kas lieka nuomotojui sumokėti po 10 m. kai sutartis bus pasibaigusi?
Laba diena kolege. Gal pamenate dėl to pačio klausimo, tai norėjau jūsų paklausti kur "laikote" tas sumas ko vyksta remontas? Pvz dabar perka medžiagas 2 klasėje jas laikau. Ir matot aš jas po kiekvieno remontėlio nurašydavau į sąnaudas. Bet blogai dariau. Dabar manau kad reikia atliktų darbų aktus pasidaryti ir laikyti 'kažkur". Bet kur neturiu supratimo.Ir tada manau metų gale ar kaip turėt vadovas nuspręsti apie tarnavimo laiką. Ir tik tada nurašyčiau kaip priklauso. Ir dar kaip nuspręsti pagerino savybes ar ne?Mums gal atrodo taip o mokesčių inspekcijai gali pasirodyti kaitaip.