Patalpų nuoma |
8 |
ilgalaikis turtas |
90 |
motinystes atostogu skaiciavim |
1 |
PVM |
1 |
savikaina |
1 |
Klausimas |
24 |
z ataskaita |
1 |
Lengvojo automobilio nuoma iš darbuotjo. |
11 |
Dėl paskolos. |
1 |
pASKOLA |
2 |
Del PVM |
8 |
Dėl korespondencijų |
0 |
Gal galėtumėte patarti. Pajamų deklaravimas |
6 |
dėl pvm |
1 |
pajamos natura |
18 |
Vaiko išmokos nutraukimas ir grįžimas į darbą |
1 |
Ilgalaikis turtas |
17 |
GPM užskaita |
13 |
Pinigu priemimo kvitai |
6 |
O ką remontuos? patalpas? Ar teiks remonto paslaugas kitiems?
Labai džiugu kad sulaukiau atsakymo.. Perskaičiau 20 VAS, bet nėra konkrečių situacijų aprašyta. Remontuos patalpas, bet tos patalpos nemažos. O vienas darbuotojas užtruks ilgą laiką manau. Vėliau tose patalpose vykdysim veiklą.
Tai vat ir toliau nebežinau. Bus perkamos statybinės medžiagos remontui. Jų bus nemažai, turbūt turėsiu kaupti kokioje tai saskaitoje. Ir už atliktą remontą sąskaitą išrašyti direktoriui ar savo įmoinei? O gal niekam, tik ką busim sukaupę 1 klasėje (remonto išlaidos) pasibaigus remontui pridėti prie pastato kainos ir užpajamuoti kaip ilgalaikį turtą?
Dar neaišku kokiam laikotarpiui galima sudaryti tą nuomos sutartį? Neterminuotam ? Bet kaip tada su nsidėvėjimu būtų.?
Įmonė nori išsinuomoti gamybines patalpas iš savo įmonės direktoriaus, akcininko. Bet tas direktorius bus kaip fizinis asmuo.Ar jjis gali išnuomoti , nors neturi jokio verslo liudijimo?
Ir jeigu įmonės darbuotojai(priimti į darbą pagal DS) dirbs tose patalpose(remontuos), ar reiks dar vadovui išrašyti sąskaitą už atliktą remontą? ar čia atvejis kai įmonė sau turės išsirašyti sąskaitą., nebesuprantu, tad laukiu patarimo.
Fizinis asmuo gali išnuomoti savo nekilnojamą turtą. Bus sudaroma sutartis. Įmonė mokės nuomos mokestį ir atskaičiuos GPM. Nes nuoma jūsų direktoriui bus A klasės pajamos.
O ką remontuos? patalpas? Ar teiks remonto paslaugas kitiems?
Jei netaikysite PVM nuomai, tai bus mišri veikla, ir pasidomėkite FR600 pildymu
Sveiki.
Įmonė nori išsinuomoti gamybines patalpas iš savo įmonės direktoriaus, akcininko. Bet tas direktorius bus kaip fizinis asmuo.Ar jjis gali išnuomoti , nors neturi jokio verslo liudijimo?
Ir jeigu įmonės darbuotojai(priimti į darbą pagal DS) dirbs tose patalpose(remontuos), ar reiks dar vadovui išrašyti sąskaitą už atliktą remontą? ar čia atvejis kai įmonė sau turės išsirašyti sąskaitą., nebesuprantu, tad laukiu patarimo.
Faktiškai reikėtų papildyti veiklas į VMI FR791, patalpų nuomai. rnJei netaikysite PVM nuomai, tai bus mišri veikla, ir pasidomėkite FR600 pildymu
Ačiū Jums labai, ne mes turim laisvą kabinetą ir išnuomojame. Bet ar tada įmonės veikla neturi būti kita veikla? Dabar mūsų veiklos kodas 683200?Prašau pagalbos
dar reikia žiūrėti, ar tose patalpose nėra kokių įrengimų, dėl kurių ir išsinuomojo patalpas. Tokiu atveju nuomos pajamos bųtų apmokestinamos PVM.
Netaikoma, bet galit rašyt prašymą VMI taikymui:rnhttps://www.vmi.lt/cms/pranesimu-apie-pasirinkta-skaiciuoti-pvm-priemimas
Sveiki. mes esame PVM mokėtojai ir norim dalį patalpų išnuomoti kitai PVM mokėtojai. Ar taikomas PVM mokestis?
GPM - tai gyventojų pajamų mokestis, ir mokamas nuo fizinio asmens gautų pajamų.
Jūsų atveju - pajamas gauna UAB, juridinis asmuo.
Neteisingai surašyta sutartis.
Jūs buhalterė?