Gal galėtumėte patarti. Pajamų deklaravimas |
5 |
Finansinės ataskaitos |
52 |
dėl pvm |
0 |
pajamos natura |
18 |
Vaiko išmokos nutraukimas ir grįžimas į darbą |
1 |
Ilgalaikis turtas |
17 |
GPM užskaita |
13 |
Pinigu priemimo kvitai |
6 |
Dėl lizingu pirkto automobilio |
2 |
Dėl korespondenciniu saskaitų |
1 |
Įsakymas dėl faktūrų išrašymo |
2 |
Permokos įskaitymas |
6 |
Telefono taisymas komp |
17 |
help |
16 |
naktinis darbas |
4 |
TABELIS |
1 |
del individualios imonės |
2 |
FR0521 taršos mokestis |
121 |
Pakuotės apskaita GPAIS |
215 |
Šio įgaliojimo elektroninę (skenuotą) kopiją, pasirašytą direktoriaus elektroniniu parašu, įgaliotas asmuo (buhalteris) pateiks Užimtumo tarnybai su kitais dokumentais, reikalingais subsidijai gauti. Šiuos dokumentus savo elektroniniu parašu pasirašys vyr. buhalteris.
Dėl dokumentų teikimo, kai vadovai neturi elektroninio parašo
Dokumentus dėl subsidijų teikimo galima teikti ne tik elektroniniu paštu, bet ir siunčiant paprastu paštu (rekomenduojama - registruotu paštu). Tokiu atveju dokumentai ir įgaliojimas (vadovo patvirtinta kopija), suteikiantys teisę pasirašyti el. parašu ir pateikti dokumentus Užimtumo tarnybai, gali būti siunčiami paprastu paštu į artimiausią Užimtumo tarnybos Klientų aptarnavimo skyrių, kurio teritorijoje įmonė yra registruota.