- Pirmas pusl.
- Forumas
- Prastova
Prastova
2020-04-07 09:07 V* rašė:
Šio įgaliojimo elektroninę (skenuotą) kopiją, pasirašytą direktoriaus elektroniniu parašu, įgaliotas asmuo (buhalteris) pateiks Užimtumo tarnybai su kitais dokumentais, reikalingais subsidijai gauti. Šiuos dokumentus savo elektroniniu parašu pasirašys vyr. buhalteris.
Dėl dokumentų teikimo, kai vadovai neturi elektroninio parašo Dokumentus dėl subsidijų teikimo galima teikti ne tik elektroniniu paštu, bet ir siunčiant paprastu paštu (rekomenduojama - registruotu paštu). Tokiu atveju dokumentai ir įgaliojimas (vadovo patvirtinta kopija), suteikiantys teisę pasirašyti el. parašu ir pateikti dokumentus Užimtumo tarnybai, gali būti siunčiami paprastu paštu į artimiausią Užimtumo tarnybos Klientų aptarnavimo skyrių, kurio teritorijoje įmonė yra registruota. |
Atsakymas
FORUMO PRANEŠIMAI |