Portalas buhalteriams

FACEBOOKE

Maloniai kviečiame

FACEBOOK

Apskaita-123.lt

APSKAITOS PROGRAMOS

Nebrangios ir patogios apskaitos programėlės

Apskaita-123,lt

SKAIČIUOKLĖ

Darbo ir poilsio

dienų skaičiuoklė

Maloniai kviečiame naudotis

SKAIČIUOKLĖ


Prastova

Prastova
#35772     2020-03-14 21:33   Ilona

Sveiki,

Kokia forma teikti sodrai dėl darbuotojo prastovos?

Siūlau šalinti

#212735     2020-04-07 09:40   V*
2020-04-07 09:37   ZITA rašė:
o jeigu buhalteris išvarytas į prastovą , kaip tuomet ?

Tuomet ne buhalterio galvos skausmas, o to kas jį išvarė

  6
  0
Siūlau šalinti

#212736     2020-04-07 09:42   V*
2020-04-07 09:36   ADELA rašė:
sakykite ,jei vadovas dirba ,jis nera prastovose ir jis neturi el.paraso ar gali jis perduoti dokumentus del subsidiju nuskenuotus į UT el.paštu ?

Dokumentai turi būti pasirašyti el.parašu arba vadovo arba įgalioto asmens. Arba siunčiami paprastu paštu.

  2
  0
Siūlau šalinti

#212526     2020-03-26 15:06   Domicelė

mokesčiai - atsiskaičiuoja nuo darbo užmokesčio plius prastova

  2
  0
Siūlau šalinti

#215805     2020-09-03 10:07   Lina

Sveiki,

Gal žinote, jei darbuotojas turėjo ligonlapį, už darbuotoją subsidiją skaičiuos į atsižvelgiant į priskaičiuoto atlyginimo dydį ir į dirbtų dienų skaičių?

  1
  0
Siūlau šalinti

#213290     2020-05-07 19:19   ona
2020-05-05 15:40   valia rašė:
subsidijai už balandžio mėn. kokią datą reik rašyt prašymo langelyje Darbuotojui paskelbtos prastovos pradžios data, jei prastova nuo 03.16d----03.16 ar 04.01?

kaip tik siandien iš UŽT skambino ir liepė pakeisti prašymą subsidijai, nes buvau parašiusi, kad nuo 04 01 prastova, kadangi buvo prastovos nuo 03 16 tai ir balandžio mėn prašyme reikia rašyti 03 16

  1
  0
Siūlau šalinti

#212937     2020-04-15 11:40   valia
2020-04-15 08:53   Rita rašė:
Laba diena
Gal turite isakymo sablona del dalines prastovos ir galetumete pasidalinti

pvz iš mokesčio suflerio, gal prisitaikysit ką

Prisegtas dokumentas:   
 

  1
  0
Siūlau šalinti

#212725     2020-04-07 09:10   Ruta
2020-04-07 09:05   Jovita rašė:
Bet o neturi vadovas tą įgaliojimą pasirašyti el. parašu?Nes pavyzdžiui vadovas neturi el. parašo:(

Sveiki .
Noreciau paklausti kolegų dėl darbo užmokesčio buhalteriui . Imonėje paskelbta pratsovos iki 04 13 d. bet kaip zinote buhalteriui yra dabar ka veikti su covid 19 formu teikimu ir panas. Visiems darbuotojams už prastova mokesime po 607 Eur ,na o kiap del buhalterio ,jie nedirbantys gaus po 607 Eur ,o buhalterei kaip dirbanciai taip pat 607 Eur,kazkaip nesazininga ? Ka manote

  1
  0
Siūlau šalinti

#212724     2020-04-07 09:07   V*
2020-04-07 09:05   Jovita rašė:
Bet o neturi vadovas tą įgaliojimą pasirašyti el. parašu?Nes pavyzdžiui vadovas neturi el. parašo:(

Šio įgaliojimo elektroninę (skenuotą) kopiją, pasirašytą direktoriaus elektroniniu parašu, įgaliotas asmuo (buhalteris) pateiks Užimtumo tarnybai su kitais dokumentais, reikalingais subsidijai gauti. Šiuos dokumentus savo elektroniniu parašu pasirašys vyr. buhalteris.

Dėl dokumentų teikimo, kai vadovai neturi elektroninio parašo

Dokumentus dėl subsidijų teikimo galima teikti ne tik elektroniniu paštu, bet ir siunčiant paprastu paštu (rekomenduojama - registruotu paštu). Tokiu atveju dokumentai ir įgaliojimas (vadovo patvirtinta kopija), suteikiantys teisę pasirašyti el. parašu ir pateikti dokumentus Užimtumo tarnybai, gali būti siunčiami paprastu paštu į artimiausią Užimtumo tarnybos Klientų aptarnavimo skyrių, kurio teritorijoje įmonė yra registruota.

  1
  0
Siūlau šalinti

#212645     2020-04-03 14:05   EglėG
2020-04-03 07:58   IR rašė:
Po vakarykščio Mokesčių suflerio seminaro aiškumo radosi daugiau. Prastovas galima skelbti nuo pat karantino pradžios, t.y. nuo kovo 16 d. Skelbiant dalinę prastovą, reikia apsispręsti, ką trumpiname: darbo dienas savaitėje ar darbo valandas dienoje. Jei darbo dienas, tai 3 dirba, 2 prastovos. Jei valandos - tai kiekvieną dieną dirba 5 val., 3 val. prastova. Manau, kad variantas 1 d. dirba 8 val. , o 4 d prastova - nepraeis. Sumiškai skaičiuojant, gal ir išlaikoma proporcija 3 dirba, 2 prastovos, bet vargu, ar Užimtumo tarnyba priims tokį tabelį. Jau geriau laikykitės tų nustatytų proporcijų. Ir supratau, kad reikės labai labai pagrįsti, kad tikrai reikėjo skelbti prastovą, kad nebuvo galimybės dirbti nuotoliniu būdu, kad buvo pasiūlyta darbuotojui dirbti kitą darbą, bet jis atsisakė (o tas yra galima) ir t.t. Vienu žodžiu, valdžia pažadėjo aukso kalnus su tomis prastovomis, o kai reikės mokėt subsidijas, tai mums teks įrodinėt, kad ne kupranugariai esame.
Dar - buhalteriui galima skelbt dalinę prastovą, bet direktoriui - nerekomenduojama. Pilna prastova tai tikrai jam negalima.
Ir dar - balandžio 9 d. Mokesčių sufleris vėl rengs internetinį seminarą, bus jau po nutarimo dėl prastovų patvirtinimo. REKOMENDUOJU visiems, prisijunkit, nemokamai leidžia klausyti, pasinaudokit proga išgirsti naujausius pakeitimus savo ausimis.
Sėmės ir likime saugūs

Ačiū, Jums, už tokią išsamią informaciją! Bet tik Klausimas: Jūs rašote:" Jei valandos - tai kiekvieną dieną dirba 5 val., 3 val. prastova", o negalima: 2 val dirba, ir 6 prastova? "Nepreis" manot VDI ir UT?

  1
  0
Siūlau šalinti

#212627     2020-04-02 09:16   IR
2020-04-02 07:42   Silvija rašė:
Gal kas gali patikslinti, nuo vakar t.y.04.01 skelbiama prastova beveik visiems darbuotojams iki tol kol baigsis karantinas. Į VDI reikia būtinai jau per šiandien pranešti? Ir kaip tai padaryti? (Pirmą kartą su VDI susiduriu). O dėl subsidijų gavimo jau reikės kreiptis gegužės pradžioje už balandį į Užimtumo tarnybą, taip?

Dėl pranešimo VDI dar niekas neaišku, ir iš viso - dar tamsus miškas... Šiandien bus mokesčių suflerio seminaras nuo 14 val. Registruokitės, jei turit galimybę, išgirsit pati ir bus aiškiau.

  1
  0
Siūlau šalinti