Gal galėtumėte patarti. Pajamų deklaravimas |
5 |
Finansinės ataskaitos |
52 |
dėl pvm |
0 |
pajamos natura |
18 |
Vaiko išmokos nutraukimas ir grįžimas į darbą |
1 |
Ilgalaikis turtas |
17 |
GPM užskaita |
13 |
Pinigu priemimo kvitai |
6 |
Dėl lizingu pirkto automobilio |
2 |
Dėl korespondenciniu saskaitų |
1 |
Įsakymas dėl faktūrų išrašymo |
2 |
Permokos įskaitymas |
6 |
Telefono taisymas komp |
17 |
help |
16 |
naktinis darbas |
4 |
TABELIS |
1 |
del individualios imonės |
2 |
FR0521 taršos mokestis |
121 |
Pakuotės apskaita GPAIS |
215 |
Kur yra lentelė su prašymu skirti subsidiją.
Kaip Jūs darote, kurių darbuotojai yra, ar buvo NA, arba ligoje.
8 stulpelis Darbuotojui nustatytas darbo valandų skaičius per mėnesį
Kaip čia būtų jeigu pvz. kokias 5 d.d. kovo mėn buvo neapmokamos arba ligoje.
Ar čia reikia minusuoti iš 167-40 val.? Ar rašyti kaip pagal DS priklauso pilnas etatas 167 val?
Susimasčiau, nes tada priskaičiuotas DU savaime aišku gausis mažesnis, nei DS nustatytas darbo užmokestis.
O jeigu pažymėsiu, kad nustatytas darbo val. skaičius 167, ar nepradės kabinėtis, kodėl priskaičiuotas DU mažesnis nei nustatytas DS.
Tabelyje viskas gražiausiai matytųsi, o dabar nebeaišku kaip jie čia žiūrės.?
Darbo dienu/ valandų skaičius iš viso per mėnesį, už kurį prašoma mokėti subsidiją darbo užmokesčiui
Sveiki ar jau pildote dokumentus UT.
Kur yra lentelė su prašymu skirti subsidiją.
Kaip Jūs darote, kurių darbuotojai yra, ar buvo NA, arba ligoje.
8 stulpelis "Darbuotojui nustatytas darbo valandų skaičius per mėnesį"
Kaip čia būtų jeigu pvz. kokias 5 d.d. kovo mėn buvo neapmokamos arba ligoje.
Ar čia reikia minusuoti iš 167-40 val.? Ar rašyti kaip pagal DS priklauso pilnas etatas 167 val?
Susimasčiau, nes tada priskaičiuotas DU savaime aišku gausis mažesnis, nei DS nustatytas darbo užmokestis.
O jeigu pažymėsiu, kad nustatytas darbo val. skaičius 167, ar nepradės kabinėtis, kodėl priskaičiuotas DU mažesnis nei nustatytas DS.
Tabelyje viskas gražiausiai matytųsi, o dabar nebeaišku kaip jie čia žiūrės.?
jei dokumentai teikiami el pastu jie turi buti patvirtinti el parasu , jei tokio neturi tegu tuomet siuncia registruota laiska
o jeigu buhalteris ''išvarytas'' į prastovą , kaip tuomet ?
Dėl dokumentų teikimo, kai vadovai neturi elektroninio parašo
Dokumentus dėl subsidijų teikimo galima teikti ne tik elektroniniu paštu, bet ir siunčiant paprastu paštu (rekomenduojama - registruotu paštu). Tokiu atveju dokumentai ir įgaliojimas (vadovo patvirtinta kopija), suteikiantys teisę pasirašyti el. parašu ir pateikti dokumentus Užimtumo tarnybai, gali būti siunčiami paprastu paštu į artimiausią Užimtumo tarnybos Klientų aptarnavimo skyrių, kurio teritorijoje įmonė yra registruota.
sakykite ,jei vadovas dirba ,jis nera prastovose ir jis neturi el.paraso ar gali jis perduoti dokumentus del subsidiju nuskenuotus į UT el.paštu ?
Prieš tai iš Mok.suflerio informacija pateikiau.
Aciu , nors kiek aiskumo jau yra 🙂
Paskambinau į UT. Pasakė, kad direktorius pasirašo popierinį įgaliojimą, jį reikia nuskanuoti ir patvirtinti el.parašu, bet el.parašas turi būti įgalioto asmens, o ne direktoriaus.
Prieš tai iš Mok.suflerio informacija pateikiau.
Laba diena pakonsultuokite prasau del sumu kokias reiketu rasyti apie priskaiciuota atlyginima su atskaiciuotais mokesciais ar pilna suma kartu su mokesciais ?
As vakar kalbedama su uzimtumo tarnybos darbuotoja uzklausiau o ka daryti tuo atveju jei vadovas neturi el paraso ji man pasake , kad vadovas pasiraso igaliojima del dokumentu pasirasymo ir pateikimo , kad to igaliojimo pasirasyti el parasu nereikia tik kitus teikiamus dokumentus. Tai gaunasi klaustukas kaip istikruju yra reikia ar ne
Bet o neturi vadovas tą įgaliojimą pasirašyti el. parašu?Nes pavyzdžiui vadovas neturi el. parašo:(