Sveiki,
Turiu tokį atvejį, jog įsigijome prekę ir aišku ją užsipajamavome. Dabar įmonė nusprendė, jog šią prekę naudosime įmonės veikloje (prekės kaina neatitinka ilgalaikio turto vertės), tad prekę reikia nurašyti į sąnaudas. Sakykite ar Jūs tokiais atvejais surašote kažkokį nurašymo aktą? Ar jis yra reikalingas?
Ačū,
Turiu tokį atvejį, jog įsigijome prekę ir aišku ją užsipajamavome. Dabar įmonė nusprendė, jog šią prekę naudosime įmonės veikloje (prekės kaina neatitinka ilgalaikio turto vertės), tad prekę reikia nurašyti į sąnaudas. Sakykite ar Jūs tokiais atvejais surašote kažkokį nurašymo aktą? Ar jis yra reikalingas?
Ačū,
O pagal apskaitos politiką kiekvienam menkniekiui pildot nurašymo aktą?
Tokia situacija, jog perėmiau įmonės finansus tik pieš kelias savaites. Šeip buvo nepildoma, nes tų nurašymų tikrai pasitaiko, tad tik noriu pasitikslinti kaip kitos įmonės daro.
Mes kartą per mėnesį surašome prekių nurašymo aktą. Galima aktų nerašyti, bet tada vadovas ant sąsk.f. turi parašyti, pvz., Nurašyti į sąnaudas, pasirašyti ant tos sąsk.