Laba diena,
samdome sandėliavimo paslaugą. Inventorizacijos metu radome trūkumą, kurį sandėliavimo įmonė pripažįsta.
1. Kokį dokumetą turėčiau surašyti, juk ne PVM sąskaitą faktūrą? kaip su PVM? Išrašyti tik savikainos sumai?
ačiū
Laba diena,
samdome sandėliavimo paslaugą. Inventorizacijos metu radome trūkumą, kurį sandėliavimo įmonė pripažįsta.
1. Kokį dokumetą turėčiau surašyti, juk ne PVM sąskaitą faktūrą? kaip su PVM? Išrašyti tik savikainos sumai?
ačiū
Sandėliuojamą prekę pirkote, PVM atskaitą turėjote?- tai ir prekę pradanginusiai įmonei rašote PVM SF.
Galite rašyti pretenziją, bet PVM vistiek turėsit grąžinti biudžetui. Žinoma, kad savikaina - už kiek pirkot, už tiek ir dingo, nebent sutartyje numatyta kitaip.
samdome sandėliavimo paslaugą. Inventorizacijos metu radome trūkumą, kurį sandėliavimo įmonė pripažįsta.
1. Kokį dokumetą turėčiau surašyti, juk ne PVM sąskaitą faktūrą? kaip su PVM? Išrašyti tik savikainos sumai?
ačiū
Sandėliuojamą prekę pirkote, PVM atskaitą turėjote?- tai ir prekę pradanginusiai įmonei rašote PVM SF.
Galite rašyti pretenziją, bet PVM vistiek turėsit grąžinti biudžetui. Žinoma, kad savikaina - už kiek pirkot, už tiek ir dingo, nebent sutartyje numatyta kitaip.