Noriu programoje užsipildyti rekvizitus.Bet neikaip nesuprantu kaip.Daleiskim įmonė įkurta dar 2002m ir matau kad miesto savivaldybėje įregistruota, o Registrų centre nematau kad būtų registruota.Nebent ne visus gavau dokumentus. Vėliau pertvarkoma į UAB ir tada matau išdavimo pažymėjimą jau RC. Tai ką man rašyti prie įregistravimo reikėtų?
Jei perdarote įmonės apskaita - ataskaitas reikės suspausdinti už tuos metus pagal to laikotarpio pavadinimą, jei vedate tęstinumu, tai nuo tos datos kurios vedate toks koks buvo pavadinimas pakeistas registrų centre, o dar greičiau ir VMI galima pažiūrėti, koks dabar pavadinimas, tokį ir rasote. Programoje daryti perversmu nereikia. Jei vedant pakinta įmonės pavadinimas, kartais skliausteliuose pasirasiau, o kartais trūksta eilutėje vietos ir nerodau seno pavadinimo. Rekvizitus susivedu:pavadinimas, įmonės kodas, PVM kodas, adresas registracijos arba iš sąskaitos faktūros. Visą kitą man neaktualu.
Ir dar, aišku, jeigu ta programa būtų ir vadybininkams skirta dar būtų įvesta telefono ir, kad iškarto galima atsidarius ir matyti kur skambinti, jei programa padaryta jog išeitų e-pastu pvz priminimas, raginimai, suderinimo aktai sąskaitos fakturos, o gal net sutartys klientas, tada atitinkamai ir turi būti suvesta, kad programa zinotu kur siųsti.
Supratau. Ačiū