Laba diena. Įmonė "UAB" PVM mokėtoja išrašė sąskaitą už patalpų draudimą "Notarei" PVM mokėtojai. Įmonė "UAB" nesiverčia draudimo paslaugomis, tiesiog apmokėjo už "Notarę" ir jai išrašo sąskaitą. Ar pvm taikomas, ar ne?
Laba diena. Įmonė UAB PVM mokėtoja išrašė sąskaitą už patalpų draudimą Notarei PVM mokėtojai. Įmonė UAB nesiverčia draudimo paslaugomis, tiesiog apmokėjo už Notarę ir jai išrašo sąskaitą. Ar pvm taikomas, ar ne?
Nesiverčiat draudimo paslaugom, bet už tai išrašot sąskaitą? Kas čia per monai?
Įmonė "UAB" nuomoja patalpas "Notarei", ta pati įmonė "UAB" apmokėjo už patalpų draudimą (už "Notarę"). Tai, kad atsiskaitytų su "Notare" jie nori išrašyti sąskaitą, kaip už patalpų nuomą (kad atgautų iš "Notarės" pinigus sumokėtus už ją, už draudimą)
Jei nuomoja patalpas, tai ir taip turi būti išrašomos sąskaitos už nuomą. O dėl draudimo: kaip parašyta sutartyje, kas moka už patalpų draudimą? Jei nuomininkė, tiai ji ir privalo sumokėti. Jei jūs sumokėjote, tai, kai rašysite sąskaitą už nuomą, įtraukite eilutę " išlaidų draudimui kompensavimas".
Jei nuomoja patalpas, tai ir taip turi būti išrašomos sąskaitos už nuomą. O dėl draudimo: kaip parašyta sutartyje, kas moka už patalpų draudimą? Jei nuomininkė, tiai ji ir privalo sumokėti. Jei jūs sumokėjote, tai, kai rašysite sąskaitą už nuomą, įtraukite eilutę išlaidų draudimui kompensavimas.
Taip taip už nuoma išrašomos sąskaitos kas mėn. Anksčiau ji pati turbūt mokėdavo už patalpų draudimą, o šįkartą įmonė. Bet be PVM sąskaita išrašoma už draudimą taip?
Taip, be PVM. Bet nesuprantu: kieno vardu išrašomas draudimas? Jei jūsų, tai visada taip turi būti: patys apmokate, jai išrašote sąskaitą. Jei ji mokėdavo, tai,gal, jos vardu tas draudimas? Pasižiūrėkite atidžiai.
Taip, be PVM. Bet nesuprantu: kieno vardu išrašomas draudimas? Jei jūsų, tai visada taip turi būti: patys apmokate, jai išrašote sąskaitą. Jei ji mokėdavo, tai,gal, jos vardu tas draudimas? Pasižiūrėkite atidžiai.
Nesiverčiat draudimo paslaugom, bet už tai išrašot sąskaitą? Kas čia per monai?
Įmonė "UAB" nuomoja patalpas "Notarei", ta pati įmonė "UAB" apmokėjo už patalpų draudimą (už "Notarę"). Tai, kad atsiskaitytų su "Notare" jie nori išrašyti sąskaitą, kaip už patalpų nuomą (kad atgautų iš "Notarės" pinigus sumokėtus už ją, už draudimą)
Jei nuomoja patalpas, tai ir taip turi būti išrašomos sąskaitos už nuomą. O dėl draudimo: kaip parašyta sutartyje, kas moka už patalpų draudimą? Jei nuomininkė, tiai ji ir privalo sumokėti. Jei jūs sumokėjote, tai, kai rašysite sąskaitą už nuomą, įtraukite eilutę " išlaidų draudimui kompensavimas".
Taip taip už nuoma išrašomos sąskaitos kas mėn. Anksčiau ji pati turbūt mokėdavo už patalpų draudimą, o šįkartą įmonė. Bet be PVM sąskaita išrašoma už draudimą taip?
Taip, be PVM. Bet nesuprantu: kieno vardu išrašomas draudimas? Jei jūsų, tai visada taip turi būti: patys apmokate, jai išrašote sąskaitą. Jei ji mokėdavo, tai,gal, jos vardu tas draudimas? Pasižiūrėkite atidžiai.
Ačiū, pasinagrinėsiu