Gavimas D27 - K 401.
Panaudojimas D401 - K?. (ką kreditoti).
Metų eigoje subsidija 0,00.
AČIŪ
VMI nurodo, kad šia subsidija mažinamos įmonės sąnaudos: "Mikroįmonių gautos Apraše nustatytos lėšos pelno mokesčio apskaičiavimo požiūriu yra laikomos subsidijomis patiriamoms išlaidoms kompensuoti ir joms yra taikomos bendros subsidijų (dotacijų) apskaitos nuostatos, t. y. ši gautų lėšų suma pajamoms nepriskiriama, o ja yra sumažinamos įmonės patiriamos sąnaudos." Tuomet aš planuoju taip mažinti (kredituoti) bendrąsias, nuomos, reklamos sąnaudas. Kadangi DU sąnaudas pasimažiname subsidija iš UT, tai čia jų neįtrauksiu. O per kelis mėnesius gauta subsdidija iš VMI pamažu ir "suvalgys" tas nuolatines įmonės sąnaudas. Tik kas iš to - metų gale pamatysime, kad turime sumokėt gerokai didesnį pelno mokestį... dabar duoda, o paskui atsiims
galit tiesiog atsakyti ar pelno negaliu mažinti šiomis sąnaudomis?? sunki ir labai sunki. sorry bet tikrai čia šį tema gal jums atrodo paprastai, bet aš dabar totaliame miške, kur visiskai sunku suprasti
Pelną mažinate tomis sąnaudomis, kurių nepadengia subsidija.. Subsidijos suma mažinat savo patirtas SĄNAUDAS.
Sąnaudos visos 1000,0. Subsidija-300,0. Iš pajamų atimate TIK 700,0, nes 300,0 nebėr
subsidija/dotacija yra pajamos bet kokiu atvejų kurios mažina išlaidas, ar DU aš remonto išlaidas čia jokio skirtumo (pagal kas sutartį parašytą). už tai juk ir parašau pagalbos kokios kontuotes reikalingos. plna204a prikabinu SS, kad 18 stulpelį rašoma visos pajamos gautos (subsidija dotacija ir pardavimo pajamos) 19 stulpelis rašom jau tik pardavimo pajamos. kad man žinot šias skirtingas sumas, man reikia kad man rodytu tai ir programoje,nes aš kitais nežinosiu. ,dabar gal nepyksit taip kad grybauju 😀
Mok.sufleryje radau konsultacija su tokiom korespondencijomis
D 2kl Pinigai
K 4kl Įsipareigojimai subsidijos
D 4 kl. Įsipareigojimai subsidijos
K 6kl Sąnaudos
Kaip matot pajamos irgi nenaudojamos.
Gilintis į PM įstatymą dabar neturiu laiko. Pirmadienį užsiimsiu, nes įdomu pasidarė.
Jei įmonė kuriasi internetinę svetainę, tai visos paslaugos išrašomos sąskaita fakturą įmonei(dizaino kūrimas, domenai ir taip toliau). Kadangi internetinę svetainę galima laikyti, kaip reklama, tai attinkamai galima laikyti leidžiamais atskaitymais. Jei ta internetinė svetainė, tik kaip informatyvumas, gal dėčiau kaip reklamą, bet jei ta internetinė svetainė kaip elektroninė internetinė prekyba eilinės įmonės sąnaudos. O jei ta internetinė svetainė kainuoja dešimtim tūkstančiais, gal pagalvočiau kaip ilgalaikiu turtu. Juk bet kokiu atveju turėtu atnešti ekonominę naudą ir ateityje.
Labas rytas
Gauname faktura (invoce).Joje PVM yra suapvalintas. Pvz 600+600+650=1850.Priskaičiuotas PVM 25 proc. 462,50, suapvalinta 0.50 Viso suma 2313.00. Kalba eina apie SEK valiutą. Kur dėti tą apvalinimą?
Sveiki, įmonė kuriasi internetinę svetainę.Ar su jos kūrimu ir išlaikymu susijusios sąnaudos yra leidžiami atskaitymai?(nerandu kur parašyta būtų). Ačiū.
Jei įmonė kuriasi internetinę svetainę, tai visos paslaugos išrašomos sąskaita fakturą įmonei(dizaino kūrimas, domenai ir taip toliau). Kadangi internetinę svetainę galima laikyti, kaip reklama, tai attinkamai galima laikyti leidžiamais atskaitymais. Jei ta internetinė svetainė, tik kaip informatyvumas, gal dėčiau kaip reklamą, bet jei ta internetinė svetainė kaip elektroninė internetinė prekyba eilinės įmonės sąnaudos. O jei ta internetinė svetainė kainuoja dešimtim tūkstančiais, gal pagalvočiau kaip ilgalaikiu turtu. Juk bet kokiu atveju turėtu atnešti ekonominę naudą ir ateityje.
VMI jau komentuoja šį klausimą kitaip:
Ar pelno mokesčio apskaičiavimo požiūriu yra pripažįstamos pajamomis mikroįmonių gaunamos negrąžinamos subsidijos skirtos apyvartinėms lėšoms (likvidumo išsaugojimui)?
Pagal Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (Covid-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių plano lėšų priemonės „Subsidijos mikroįmonėms" paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. gegužės 11 d. nutarimu Nr. 474 „Dėl Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (Covid-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių plano lėšų priemonės „Subsidijos mikroįmonėms" paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo" (toliau – Aprašas) subsidijos skyrimo tikslas - padėti mikroįmonėms įveikti koronaviruso (COVID-19) sukeltas neigiamas pasekmes, skiriant subsidiją apyvartinėms lėšoms (likvidumo išsaugojimui).
Vadovaujantis Pelno mokesčio įstatymo (toliau – PMĮ) 57 str. 3 dalies nuostatomis, pelno mokesčiui skaičiuoti vienetas gali naudoti buhalterinėje apskaitoje naudojamus visuotinai pripažintus pajamų, sąnaudų pripažinimo, atsargų įkainojimo metodus, jei PMĮ nenustato ko kita.
Mikroįmonių gautos Apraše nustatytos subsidijos pagal bendras subsidijų (dotacijų) apskaitos nuostatas yra laikomos subsidijomis negautoms pajamoms kompensuoti.
Pelno mokesčio apskaičiavimo požiūriu šios mikroįmonių gaunamos Apraše nustatytos lėšos laikomos subsidija negautoms pajamoms kompensuoti ir pagal PMĮ nuostatas yra priskiriamos apmokestinamoms pajamoms. Pagal PMĮ 17 straipsnio nuostatas, įmonės sąnaudos, patirtos vykdant įprastinę veiklą, yra priskiriamos leidžiamiems ir/arba ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams.
Atitinkamai, pelno nesiekiantiems vienetams šios Apraše nustatytos gaunamos subsidijos yra laikomos finansavimo sumomis, kurios po to, kai apskaitoje pripažįstamos panaudotomis ir laikomos finansavimo pajamomis, pelno mokesčio apskaičiavimo požiūriu nėra priskiriamos pelno mokesčio bazei.
VMI puslapyje radau tokį paaiškinimą:
Kaip mikroįmonė gali panaudoti gautą subsidiją?
Subsidijos mikroįmonėms skiriamos įmonės apyvartinėms lėšoms (likvidumo išsaugojimui). Tai reiškia, kad subsidija gali būti panaudota bet kokiems įmonės veiklos vykdymui būtiniems ištekliams (darbo jėgos apmokėjimas, žaliavų įsigijimas, kitos, produkcijos pagaminimui būtinos išlaidos).
Mikroįmonei skirta subsidija, negali būti naudojama:
dividendams išsimokėti; kapitalui išmokant lėšas pareiškėjo dalyviams mažinti; savoms akcijoms supirkti; kitokiems mokėjimams iš kapitalo pareiškėjo dalyviams atlikti; paskoloms pareiškėjo dalyviams grąžinti arba suteikti.
veikloms, kurios nurodytos 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 1 straipsnio 1 dalyje; veikloms žemės ūkio sektoriuje, kurios nurodytos 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1408/2013 1 straipsnio 1 dalyje; veikloms žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje, kurios nurodytos 2014 m. birželio 27 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 717/2014 1 straipsnio 1 dalyje, neviršijant valstybės de minimis pagalbos, t .y. neviršijant tokių pagalbos sumų, apie kurias valstybė turi pranešti Europos Komisijai, kadangi jos neturi įtakos konkurencijai ir prekybai ES vidaus rinkoje.
Tokiu atveju DU sąnaudos gali būti dengiamos išmokėta mikroįmonių subsidija.
Gavimas D27 - K 401.
Panaudojimas D401 - K?. (ką kreditoti).
Metų eigoje subsidija 0,00.
AČIŪ
VMI nurodo, kad šia subsidija mažinamos įmonės sąnaudos: "Mikroįmonių gautos Apraše nustatytos lėšos pelno mokesčio apskaičiavimo požiūriu yra laikomos subsidijomis patiriamoms išlaidoms kompensuoti ir joms yra taikomos bendros subsidijų (dotacijų) apskaitos nuostatos, t. y. ši gautų lėšų suma pajamoms nepriskiriama, o ja yra sumažinamos įmonės patiriamos sąnaudos." Tuomet aš planuoju taip mažinti (kredituoti) bendrąsias, nuomos, reklamos sąnaudas. Kadangi DU sąnaudas pasimažiname subsidija iš UT, tai čia jų neįtrauksiu. O per kelis mėnesius gauta subsdidija iš VMI pamažu ir "suvalgys" tas nuolatines įmonės sąnaudas. Tik kas iš to - metų gale pamatysime, kad turime sumokėt gerokai didesnį pelno mokestį... dabar duoda, o paskui atsiims
Prie ko čia įsipareigojimai darbo vietoms išlaikyti? Subsidijos gautinos sumos, jus gausit iš valstybės., todėl ir 2 klasė.
Pelną mažinate tomis sąnaudomis, kurių nepadengia subsidija.. Subsidijos suma mažinat savo patirtas SĄNAUDAS.
Sąnaudos visos 1000,0. Subsidija-300,0. Iš pajamų atimate TIK 700,0, nes 300,0 nebėr
Mok.sufleryje radau konsultacija su tokiom korespondencijomis
D 2kl Pinigai
K 4kl Įsipareigojimai subsidijos
D 4 kl. Įsipareigojimai subsidijos
K 6kl Sąnaudos
Kaip matot pajamos irgi nenaudojamos.
Gilintis į PM įstatymą dabar neturiu laiko. Pirmadienį užsiimsiu, nes įdomu pasidarė.
NEREIKIA PAJAMŲ
Sveiki,
Išrašo PVM pardavimo sf 2020-11-03 dieną , už 2020-10-30 dieną įvykusias, paslaugas.
Kokia būtų korespondencija? Ačiū
Labas rytas
Gauname faktura (invoce).Joje PVM yra suapvalintas. Pvz 600+600+650=1850.Priskaičiuotas PVM 25 proc. 462,50, suapvalinta 0.50 Viso suma 2313.00. Kalba eina apie SEK valiutą. Kur dėti tą apvalinimą?
Jei įmonė kuriasi internetinę svetainę, tai visos paslaugos išrašomos sąskaita fakturą įmonei(dizaino kūrimas, domenai ir taip toliau). Kadangi internetinę svetainę galima laikyti, kaip reklama, tai attinkamai galima laikyti leidžiamais atskaitymais. Jei ta internetinė svetainė, tik kaip informatyvumas, gal dėčiau kaip reklamą, bet jei ta internetinė svetainė kaip elektroninė internetinė prekyba eilinės įmonės sąnaudos. O jei ta internetinė svetainė kainuoja dešimtim tūkstančiais, gal pagalvočiau kaip ilgalaikiu turtu. Juk bet kokiu atveju turėtu atnešti ekonominę naudą ir ateityje.
VMI jau komentuoja šį klausimą kitaip:
Ar pelno mokesčio apskaičiavimo požiūriu yra pripažįstamos pajamomis mikroįmonių gaunamos negrąžinamos subsidijos skirtos apyvartinėms lėšoms (likvidumo išsaugojimui)?
Pagal Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (Covid-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių plano lėšų priemonės „Subsidijos mikroįmonėms" paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. gegužės 11 d. nutarimu Nr. 474 „Dėl Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (Covid-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių plano lėšų priemonės „Subsidijos mikroįmonėms" paskirstymo ir naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo" (toliau – Aprašas) subsidijos skyrimo tikslas - padėti mikroįmonėms įveikti koronaviruso (COVID-19) sukeltas neigiamas pasekmes, skiriant subsidiją apyvartinėms lėšoms (likvidumo išsaugojimui).
Vadovaujantis Pelno mokesčio įstatymo (toliau – PMĮ) 57 str. 3 dalies nuostatomis, pelno mokesčiui skaičiuoti vienetas gali naudoti buhalterinėje apskaitoje naudojamus visuotinai pripažintus pajamų, sąnaudų pripažinimo, atsargų įkainojimo metodus, jei PMĮ nenustato ko kita.
Mikroįmonių gautos Apraše nustatytos subsidijos pagal bendras subsidijų (dotacijų) apskaitos nuostatas yra laikomos subsidijomis negautoms pajamoms kompensuoti.
Pelno mokesčio apskaičiavimo požiūriu šios mikroįmonių gaunamos Apraše nustatytos lėšos laikomos subsidija negautoms pajamoms kompensuoti ir pagal PMĮ nuostatas yra priskiriamos apmokestinamoms pajamoms. Pagal PMĮ 17 straipsnio nuostatas, įmonės sąnaudos, patirtos vykdant įprastinę veiklą, yra priskiriamos leidžiamiems ir/arba ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams.
Atitinkamai, pelno nesiekiantiems vienetams šios Apraše nustatytos gaunamos subsidijos yra laikomos finansavimo sumomis, kurios po to, kai apskaitoje pripažįstamos panaudotomis ir laikomos finansavimo pajamomis, pelno mokesčio apskaičiavimo požiūriu nėra priskiriamos pelno mokesčio bazei.
VMI puslapyje radau tokį paaiškinimą:
Kaip mikroįmonė gali panaudoti gautą subsidiją?
Subsidijos mikroįmonėms skiriamos įmonės apyvartinėms lėšoms (likvidumo išsaugojimui). Tai reiškia, kad subsidija gali būti panaudota bet kokiems įmonės veiklos vykdymui būtiniems ištekliams (darbo jėgos apmokėjimas, žaliavų įsigijimas, kitos, produkcijos pagaminimui būtinos išlaidos).
Mikroįmonei skirta subsidija, negali būti naudojama:
dividendams išsimokėti; kapitalui išmokant lėšas pareiškėjo dalyviams mažinti; savoms akcijoms supirkti; kitokiems mokėjimams iš kapitalo pareiškėjo dalyviams atlikti; paskoloms pareiškėjo dalyviams grąžinti arba suteikti.
veikloms, kurios nurodytos 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 1 straipsnio 1 dalyje; veikloms žemės ūkio sektoriuje, kurios nurodytos 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1408/2013 1 straipsnio 1 dalyje; veikloms žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje, kurios nurodytos 2014 m. birželio 27 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 717/2014 1 straipsnio 1 dalyje, neviršijant valstybės de minimis pagalbos, t .y. neviršijant tokių pagalbos sumų, apie kurias valstybė turi pranešti Europos Komisijai, kadangi jos neturi įtakos konkurencijai ir prekybai ES vidaus rinkoje.
Tokiu atveju DU sąnaudos gali būti dengiamos išmokėta mikroįmonių subsidija.