Sveiki.
Prieš kelis metus dirbau UAB, tvrakiau apskaitą, dirbau pagal darbo sutartį. Dabar dirbu kitoje jau įmonėje pagal suminę darbo laiko apskaitą slenkančiu grafiku, bet norėčiau dar papildomai dirbti ir namuose tvarkyti mažoms įmonėms buh.apskaitą.
Tad turiu klausimų, gal kas atsakys.
1. Ar buhalteriui dar nereikia t.y. neprivaloma būti su aukštuoju išsilav?
2. Kokią veiklą turėčiau apsiforminti darbui?
3. Žinau, kad buh.programą jau privalu turėti.
4. Girdėjusiesu apie draudimus, ar jie privalomi?
5. Kiek valandų galėčiau dirbti kitose įmonėse?
Ačiū
Detalių pirkimas-pardavimas, kokią apskaitą patogiau rinktis suminę ar kiekinę tokiai veiklai? Gal kas iš savo patirties patarsit?
Nu kad buhalterinės programos neprivalu turėti,pataisykit jei klystu